„Bycie tatą to dla mnie” – członkowie zarządu Nationale-Nederlanden o swoim ojcostwie

Informacja Prasowa - 19.06.2019
31

„Bycie tatą to dla mnie” – członkowie zarządu Nationale-Nederlanden o swoim ojcostwie

Współczynnik dzietności w Polsce wynosi niespełna 1,5. Członkowie zarządu Nationale-Nederlanden kilkukrotnie zawyżają te niekorzystne dla Polski statystyki. W związku z nadchodzącym Dniem Ojca firma przygotowała film, w którym menedżerowie opowiadają o swoim ojcostwie. Będzie on emitowany w mediach społecznościowych. Akcja towarzyszy wydaniu raportu „Powrót taty. Polskie ojcostwo: pełen etat czy praca dorywcza?”.

Kiedy narodził się pomysł badania, w którym chcieliśmy zapytać polskich ojców o ich wyzwania, ale też nadzieje związane z rodzicielstwem, dość szybko doszliśmy do wniosku, że to nam nie wystarczy. O byciu rodzicem chcemy mówić w jak najszerszym kontekście, dlatego pojawiła się koncepcja, by swoimi doświadczeniami podzielili się również nasi pracownicy. Zaczęliśmy od członków zarządu, którzy mają w tym zakresie wieloletnie praktyczne doświadczenie – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden. – Film będziemy pokazywać w naszych social mediach. Nie wykluczamy, że wkrótce pojawią się następne nagrania z udziałem kolejnych osób – dodaje.

Z raportu Nationale-Nederlanden wynika, że polscy ojcowie z dziećmi lubią spędzać czas aktywnie (78 proc.), a co ósmy daje im kieszonkowe. Szymon Ożóg, Jacek Koronkiewiczoraz Grzegorz Chłopek w filmie odpowiadają na te same pytania, które postawiono badanym: „Jak spędzają czas z dziećmi?”, „Czy dają dzieciom kieszonkowe?” oraz „Jakie potrawy im przygotowują?”. – W naszym raporcie nie baliśmy się także pytać o trudniejsze tematy: kary, obawy co do przyszłości dzieci, ale też bardziej materialne aspekty bycia rodzicem, czyli o pieniądze. Pomimo, że Polacy deklarują oszczędzanie z myślą o przyszłości, to prawie połowa polskich rodzin nie ma żadnych odłożonych środków na przyszłość dzieci. Takimi działaniami jak ten film chcemy promować odpowiedzialne rodzicielstwo i edukację finansową – mówi Marta Pokutycka-Mądrala.

Nationale-Nederlanden od lat przygląda się temu, jak bardzo zmieniają się polskie rodziny. Poprzednie edycje raportu podejmowały takie zagadnienia jak: podejście do odpowiedzialności, dojrzałość finansowa Polaków, czy ich stosunek do zdrowego trybu życia i profilaktyki. W jednej z ostatnich kampanii ubezpieczyciel pokazał rodzinę oczami matki. Kolejnym krokiem było przyjrzenie się roli współczesnego ojca.

Koncepcja merytoryczna filmu została przygotowana przez dział PR Nationale-Nederlanden.

Link do filmu: https://youtu.be/0zjj6XSGfyM

Raport „Powrót taty. Polskie ojcostwo: pełen etat czy praca dorywcza?” dostępny jest pod adresem: https://media.nn.pl/61309-powrot-taty-polskie-ojcostwo-pelen-etat-czy-praca-dorywcza

Comments

comments

31
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...