Buzz dla mBank

Informacja Prasowa - 21.10.2016
265

Agencja Buzz rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla mBank

Agencja Buzz, właściciel platformy Rekomenduj.to, rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla marki mBank. Celem kampanii jest budowa świadomości wokół programu PolecamBank.

Do tej wyjątkowej, mobilnej i dynamicznej kampanii Rekomenduj.to zaprosiło kilka tysięcy Ambasadorów, aktywnie korzystających z produktów mBanku. W akcji tej Rekomenduj.to wspólnie z mBankiem promuje siłę rekomendacji i poleceń, pod hasłem: Polecanie się opłaca!

Skuteczne polecenie produktów mBanku, zakończone założeniem konta przez znajomego, zamienia się w premię pieniężną. Natomiast aktywne uczestnictwo w social media inspirowane przez Rekomenduj.to nagradzane jest punktami, które Ambasador wymienia na nagrody. Dzięki takim dwutorowym działaniom Rekomenduj.to i mBank budują buzz. wokół programu PolecamBank.

notka-prasowa-ok

buzz. jest agencją wyspecjalizowaną w budowaniu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Agencja jest właścicielem platformy Rekomenduj.to skupiającej usługi marketingu rekomendacji oraz badań rynku. Wśród największych klientów buzz. znajdują się m.in: BaByliss Polska, STORCK, Pernod Ricard, Wyborowa S.A, Nestlé, Winiary, Adamed Consumer Healthcare. Agencja istnieje od 2008 roku. Dodatkowe informacje: www.buzzmedia.pl.

Rekomenduj.to jest usługą i platformą działań marketingu rekomendacji, która pozwala na realizację kampanii
z liderami opinii. Dzięki odświeżonej wersji strony i aplikacji mobilnej Rekomenduj.to umożliwia użytkownikom korzystanie w pełni z usług serwisu oraz połączenie konta z portalami społecznościowymi. Pozwala to realnie mierzyć zasięgi wygenerowane w kampaniach marketingu rekomendacji. Aplikacja jest dostępna do pobrania w App Store oraz Google Play.

Comments

comments

265
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...