Business Insider Polska najdłużej przyciąga uwagę użytkowników – dane za luty 2020

Informacja Prasowa - 27.03.2020
52

Business Insider Polska najdłużej przyciąga uwagę użytkowników - dane za luty 2020

Według badań Gemius/PBI w lutym 2020 r. Business Insider Polska był serwisem ekonomicznym, który najdłużej przyciął uwagę użytkowników. Internauci spędzili 1,7 mln godzin razem z portalem należącym do Ringier Axel Springer Polska. Business Insider Polska wyprzedził Money.pl, który osiągnął wynik 1,5 miliona, a podium zamknął Bankier.pl, z którym użytkownicy w lutym spędzili miał niecały milion godzin.

To kolejny miesiąc, w którym użytkownicy serwisów ekonomicznych w Polsce, najwięcej czasu spędzili z Business Insider Polska. W lutym 2020 roku redakcja zaczęła m.in. publikować poranne analizy Rafała Hirscha, które dotyczą pięciu najważniejszych wydarzeń gospodarczych dnia.

 

To, że przyciągamy uwagę internautów najdłużej to wielkie zobowiązanie – komentuje Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska. Teraz, kiedy wszystkie serwisy informacyjne a biznesowe w szczególności przechodzą test odpowiedzialności, rzetelności i wiarygodności, to wyzwanie staje się jeszcze większe – dodaje Mikołaj Kunica.

 

Business Insider Polska jest liderem serwisów ekonomicznych w mediach społecznościowych. Na Facebooku obserwuje go ponad 320 tys. osób, na Twitterze  – ponad 11 tys., natomiast na LinkedIn – ponad 48 tysięcy osób. Profil na LinkedIn jest w pierwszej szóstce największych kont firmowych w Polsce  i w czołówce, jeśli chodzi o konta mediowe.

Przewaga popularności profilu Business Insider Polska nad konkurencją jest kilkukrotna.

 

Jak tłumaczy Mikołaj Kunica: – Dzięki aktywności w social mediach (BI ma szósty pod względem liczby followersów firmowy profil na LinkedIn) mamy o wiele większy wpływ niż pozostałe serwisy i także tymi kanałami docieramy do ludzi biznesu. Z badań wynika, że prawie milion naszych użytkowników to prezesi, dyrektorzy, osoby prowadzące firmy. To managerowie, świadomi konsumenci, ale również inwestorzy i twórcy startupów, którym nie tylko kibicujemy, ale przede wszystkim wspieramy merytoryczną i pogłębioną informacją o zmieniających się trendach w globalnej gospodarce.

Z badań Gemius wynika, że ponad 620 tysięcy użytkowników Business Insider Polska osiąga dochód powyżej 5000 zł miesięcznie.

Comments

comments

52
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...