Business Factory powiększa zespół
Do zespołu Business Factory dołączyła Małgorzata Świder na stanowisku Digital Account Managera.To nowe stanowisko w agencji.
Do zadań Małgorzaty Świder będzie należała bieżąca obsługa kluczowych klientów brandowych oraz multibranowych współpracujących z Business Factory, oficjalnym Facebook Marketing Partnerem oraz Google Premier Partnerem w Regionie CEE.
– W czasie kryzysu media digital odgrywają szczególna rolę, wobec tego Business Factory jest w procesie dynamicznego rozwoju portfolio klientów, którzy potrzebują szybkiej redefinicji modelu biznesowego i wsparcia w kluczowych kanałach digital. W związku z tym musimy mieć mocny zespół expertów, którzy swoim doświadczeniem i wiedzą odegrają istotną rolę w tym procesie i wzmocnią wizerunek Business Factory jako silnego Ad Techowego Partneraw Regionie CEE – poskreśla Agnieszka Chabrzyk, Country Director w Business Factory.
Małgorzata ma ogromne, ponad 11 letnie, doświadczenie w obszarze marketingu internetowego i obsługi dużych klientów. Studiowała na Uniwersytecie Wrocławskim (kierunek: historia). Doświadczenie zdobyła współpracując z klientami z różnych branż – zarówno z rynku polskiego jak i międzynarodowego. Karierę zawodową rozpoczęła w Media Republic odpowiadając głównie za współpracę z mniejszymi domami mediowymi jak i agencjami kreatywnymi. Po siedmiu latach przeniosła się do IPG Mediabrands, gdzie współpracowała m.in. z Amazon i Tchibo. Ostatnie trzy lata spędziła w Mindshare Polska odpowiadając za działania digitalowe dla Unilevera (food) oraz Sanofii. Jej pasją są podróże i dobre kino.