Busem przez świat z Orange

Redakcja PR - 10.05.2016
173

Blogerzy z „Busem przez Świat” odkrywają Polskę z Nawigacją Orange #podrodzezorange

Blogerzy z „Busem przez Świat” odkrywają Polskę z Nawigacją Orange

W ramach akcji #PoDrodzeZOrange, której celem jest promocja Nawigacji Orange, operator rozpoczął współpracę z Olą Ślusarczyk i Karolem Lewandowskim, znanymi blogerami podróżniczymi, którzy przemierzają świat charakterystycznym, kolorowym busem, tworząc przy tym żywą społeczność fanów. Swoje wyprawy opisują głównie na blogu www.busemprzezswiat.pl, a dodatkowe materiały prezentują m.in. na kanale na YouTube https://www.youtube.com/user/BusemPrzezSwiat. Pomysłodawcą projektu jest VML Poland.

Z początkiem maja blogerzy wyruszyli w podróż po tajemniczych i nieznanych szerzej miejscach w Polsce. W jej ramach zwiedzą 5 wyjątkowo atrakcyjnych miejsc, do których trafią dzięki unikalnej właściwości Nawigacji Orange, jaką jest lista miejsc wartych odwiedzenia. O każdym z nich, bazując na swojej wiedzy i umiejętnościach, przygotują – w formie przewodników – wpisy na bloga i wideorelację na YouTube, a podróż relacjonują na bieżąco w serwisie Instagram i na Snapchacie. Materiały przygotowywane przez blogerów będą dodatkowo wykorzystywane do komunikacji w kanałach własnych Orange.

Akcji #PoDrodzeZOrange, towarzyszy konkurs dla fanów, którzy na fanpage’u www.facebook.com/BusemPrzezSwiat, mogą odgadywać jaką lokalizację „Busem przez Świat” odwiedzą w  następnej kolejności. Na zwycięzców czekają kamery GoPro.

Blogerzy odwiedzili już pierwszą lokalizację. W pierwszym odcinku podróży po Polsce blogerzy odwiedzili podziemne miasto na Dolnym Śląsku, które kryje jedną z największych tajemnic III Rzeszy.

Zobacz video: https://www.youtube.com/watch?v=ESntchLBGgs

Po stronie agencji VML przy kampanii pracowali: Michał Oleksów (Art Director), Łukasz Ciuchnicki (Copywriter), Wojciech Feliś (Account Director), Anna Kwiatkowska (Senior Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Tomasz Sulewski (Kierownik ds. projektów korporacyjnych) i Maciej Wróblewski (Specjalista ds. Social Media).

O Nawigacji Orange:

Nawigacja Orange to niezastąpione wsparcie podczas podróży. Drogowy asystent kierowcy pomaga omijać korki i podnosi bezpieczeństwo podróży. Ta nawigacja samochodowa wytycza trasy omijające korki oraz remonty, ostrzeżenia CB o fotoradarach, kontrolach drogowych, niebezpiecznych miejscach i wypadkach, alerty sygnalizujące przekroczenie dozwolonej na danym odcinku prędkości oraz codziennie aktualizowane mapy, uwzględniające nowe odcinki dróg, zmiany organizacji ruchu oraz trwające remonty. To także bogata baza użytecznych miejsc, tzw. punktów POI (ponad 400 tys.) oraz wyszukiwarka adresów. Aplikacja dostępna jest dla abonentów Orange i można ją pobrać w Google Play, Winsdows Store oraz App Store.

O VML Poland:

VML Poland, największy europejski oddział globalnej agencji VML, obsługuje takich klientów jak m.in.: Orange, Red Bull, Żywiec Zdrój, PZU, Danone, mBank, Tic Tac, Lidl, Lay’s. Firma zatrudnia 220 osób pracujących w Krakowie i Warszawie.

Kontakt dla mediów:

Łukasz Majewski
PR & Marketing Manager
VML Poland
e-mail: Lukasz.Majewski@VML.com
mobile: 506 380 310

Zrzut ekranu 2016-05-09 o 22.50.54

 

Comments

comments

173
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...