Burson-Marsteller przygotował kolejną edycję badania Twiplomacy

Informacja Prasowa - 28.07.2016
289

Burson-Marsteller zbadał, jak na Twitterze promują się państwa

Agencja Burson-Marsteller przygotowała kolejną edycję badania użytkowników Twittera. Raport Twiplomacy dotyczy  wykorzystaniu przez rządy i organizacje turystyczne kont na Twitterze odpowiadających nazwom państw. W podsumowaniu znalazły się także konta naszego państwa –  @Poland i @Polska.

Z badania wynika, że na 193 konta z nazwą danego państwa, większość nadal należy do osób prywatnych. Tylko 86 krajów aktywnie wykorzystuje do własnej promocji Twittera, reszta jest albo jest w rękach prywatnych, albo pozostaje nieaktywna.

Najaktywniej na Twitterze promuje się Finlandia – na koncie @ThisIsFinland.

Całość raportu dostępna jest pod adresem: http://twiplomacy.com/blog/country-promotion-2016/

 

 

Comments

comments

289
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...