string(134) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/07/Twiplomacy-Countries-cover-picture-take-2-1132x500.png');"
string(108) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/07/Twiplomacy-Countries-cover-picture-take-2-1132x500.png"
Burson-Marsteller zbadał, jak na Twitterze promują się państwa
Agencja Burson-Marsteller przygotowała kolejną edycję badania użytkowników Twittera. Raport Twiplomacy dotyczy wykorzystaniu przez rządy i organizacje turystyczne kont na Twitterze odpowiadających nazwom państw. W podsumowaniu znalazły się także konta naszego państwa – @Poland i @Polska.
Z badania wynika, że na 193 konta z nazwą danego państwa, większość nadal należy do osób prywatnych. Tylko 86 krajów aktywnie wykorzystuje do własnej promocji Twittera, reszta jest albo jest w rękach prywatnych, albo pozostaje nieaktywna.
Najaktywniej na Twitterze promuje się Finlandia – na koncie @ThisIsFinland.
Całość raportu dostępna jest pod adresem: http://twiplomacy.com/blog/country-promotion-2016/
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...