Burson: Budowanie wartości w oparciu o kreatywność i innowacje

Informacja Prasowa - 13.06.2024
243

Nowatorskie podejście do reputacji jako konkurencyjnej przewagi klientów

Dziś odbyła się oficjalna inauguracja Burson, globalnego lidera w dziedzinie komunikacji. Burson będzie wspierał klientów w budowaniu reputacji, co umożliwi im wprowadzanie innowacji i wyjście na pozycję lidera. Przedstawiona tożsamość marki oraz nowe oferty dla klientów i pracowników są wyrazem bogatej wiedzy i doświadczenia w tworzeniu kreatywnych i przekonujących rozwiązań.

„Firmy i organizacje działają w stanie ciągłych zmian i niepewności, spowodowanym szybkim postępem technologicznym, sytuacją gospodarczą, szeroko zakrojonym aktywizmem oraz zawirowaniami społecznymi i geopolitycznymi” – mówi Corey duBrowa, Global CEO Burson. „Silna reputacja ugruntowana w działaniu, komunikowana w sposób jasny i twórczy umożliwia klientom odniesienie sukcesu. Reputacja jest najcenniejszym zasobem firmy, poprawiającym jej postrzeganie, zwiększającym wydajność, wartość i zwrot z inwestycji”.

Burson zaprezentował nową identyfikację wizualną i wartości we wszystkich swoich kanałach globalnych, podkreślając nowatorskie podejście do zmiany sposobu budowania i ochrony reputacji. Aby wprowadzić nowe pozycjonowanie, przedstawił zestaw produktów i rozwiązań dla doradców i twórców, umożliwiających wspieranie klientów w licznych sektorach i na różnych rynkach.

Nieustępliwi innowatorzy

Burson wprowadza nowy standard w świadczeniu usług doradczych, których celem jest ocena i aktywne zarządzanie. Obejmuje on cztery obszary: działania firmy, komunikację, narracje społeczne i przekonania interesariuszy. Podstawą jest Burson Innovation Portfolio – zbiór narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które w połączeniu z ludzką inteligencją umożliwiają szybsze i celne spostrzeżenia, precyzyjne kierowanie do odbiorców oraz kreację dostosowaną do kultury. Pięć pakietów, wzmocnionych przez WPP Open, marketingowy system operacyjny WPP oparty na sztucznej inteligencji, zaspokaja różne potrzeby klientów:

  • Sonar Suite przewiduje i ocenia ryzyko poprzez analizę narracji społecznej;
  • Decipher Suite przewiduje wpływ proaktywnej i defensywnej komunikacji, wpływ tematów globalnie i regionalnie oraz pojawiające się trendy kulturowe;
  • Creators’ Suite tworzy treści dostosowane do odbiorców na dużą skalę, identyfikując podaż i popyt na informacje online oraz białe plamy w narracjach;
  • Specialists’ Suite szkoli narzędzia AI Burson w określonych sektorach przemysłu;
  • Fount Suite przyjmuje zagregowany widok danych w całym cyklu życia kampanii w celu pomiaru i optymalizacji wydajności.

„W dzisiejszym złożonym środowisku operacyjnym liderzy biznesowi przekształcają wszechobecne ryzyko w możliwość tworzenia innowacji i wartości” – mówi AnnaMaria DeSalva, Global Chairman, Burson. „Portfolio Burson Innovation czerpie z mocnych stron technologicznych naszych połączonych agencji i WPP, odzwierciedla naszą obietnicę połączenia sztucznej i ludzkiej inteligencji w sposób, który pomaga naszym klientom odnieść sukces. Wiodące firmy już wykorzystują te rozwiązania do budowania i ochrony reputacji. Jesteśmy zobowiązani wobec naszych klientów i pracowników, że Burson będzie motorem ich rozwoju i umożliwi transformacje, których świat teraz potrzebuje”.

Eksperci na dużą skalę

Burson stosuje swoje autorskie podejście do budowy reputacji i jej ochrony w całej Grupie Burson, dzięki współpracy sieci agencji:

  • Axicom, wiodącej globalnej agencji komunikacji dla marek technologicznych i marek z historią technologiczną,
  • Burson Buchanan, niedawno przemianowanej z Buchanan Communications, zajmującej się komunikacją finansową i doradztwem na rynkach kapitałowych,
  • GCI Health, globalnej agencji świadczącej kompleksowe usługi w zakresie opieki zdrowotnej,
  • Hill & Knowlton, globalnej firmy świadczącej szeroki zakres usług oraz sprawdzonego partnera w transformacji biznesu i marki, dostarczającego rozwiązania w zakresie komunikacji strategicznej, marketingu i spraw korporacyjnych.

 

„Ogromnym wyróżnikiem Grupy Burson jest imponująca liczba doradców klienta, mogących poszczycić się wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zadaniami i rozwiązywaniu problemów, z którymi każdego dnia spotykają się klienci” – dodaje Corey duBrowa. „AnnaMaria i ja posiadamy bogate doświadczenie w pracy w strukturach wewnętrznych i wiemy, jaką korzyść przynosi klientom ta perspektywa. Nasz zespół doświadczonych doradców, którzy posługują się wiodącą technologią AI i kreatywnymi zasobami nie ma sobie równych na rynku”.

Nauka przez całe życie

Burson prezentuje również nową akademię edukacyjną, która koncentruje się na przywództwie klienta i rozwoju umiejętności, aby zagwarantować, że zespoły są doskonale przygotowane do doradzania klientom dziś i w przyszłości oraz przeszkolone w zakresie spójnego, globalnego podejścia.

„Byli i obecni pracownicy Burson – oraz z pewnością przyszli – są znani z tego, że osiągają wysokie wyniki, nigdy nie są zadowoleni ze status quo, cechuje ich ciekawość i nieustannie dążą do poprawy” – zauważa Corey duBrowa. „Cieszymy się, że możemy prowadzić Akademię Burson dla kolejnego pokolenia liderów agencji i kontynuować tę ważną tradycję rozwoju zawodowego”.

Akademia Burson oferuje programy nauczania w ramach czterech filarów: przywództwo, dla nawigacji kariery, zarządzania i rozwoju przywództwa; doskonałość w obsłudze klienta, dla budowania silnych relacji z klientami korzystającymi z usług doradczych; rzemiosło zarządzania reputacją, z naciskiem na pisanie, relacje z mediami, zarządzanie kryzysowe i kreatywność; oraz AI/innowacje, dla rozwoju w zakresie danych i analityki, sztucznej inteligencji, portfela innowacji Burson i nowych sposobów pracy.

O Burson

Burson jest globalnym liderem w dziedzinie komunikacji, którego celem jest tworzenie wartości poprzez wspieranie klientów w budowaniu reputacji. Dzięki wysoce wyspecjalizowanym zespołom, wiodącym w branży technologiom i przełomowej kreatywności pomagamy markom i firmom na nowo zdefiniować reputację jako przewagę konkurencyjną, aby mogły pełnić wiodącą rolę dziś i w przyszłości. Burson działa w ramach WPP (NYSE: WPP), grupy zajmującej się kreatywną transformacją. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bursonglobal.com

Comments

comments

243
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...