Burger King z specjalnie przygotowanym burgerem dla Poznania

Informacja Prasowa - 18.02.2020
56

Burger King z specjalnie przygotowanym burgerem dla Poznania

Po raz pierwszy w Polsce, Burger King wprowadza burgera inspirowanego lokalną tradycją. Od dziś we wszystkich restauracjach sieci w Poznaniu, mieszkańcy mogą zjeść pysznego burgera Whoppyr, wypełnionego złocistymi frytkami z pyr.  

Burger King doskonale wie, że poznaniacy są dumni ze swojej lokalności i historii. Jak mówią Poznań to „porzundne miasto porzundnych mieszkańców”. Poznańska kuchnia zaś stoi pod znakiem pyr. – Jest to jedno z pierwszych skojarzeń z miastem – mówi Zuzanna Kilar, marketing specialist Burger King Polska. – Podobnie jak rogale marcińskie, gwara, poznańska zaradność, pracowitość, charakterystyczne kamieniczki na Starym Mieście czy nowoczesna Malta. Wyjątkową, opartą na przynależności regionalnej, tożsamość gości restauracji Burger King w Poznaniu, zdecydowaliśmy docenić specjalnie przygotowanym burgerem Whoppyr – podkreśla.

W najbardziej poznańskim z burgerów oprócz pyr w bułce z sezamem, będzie 100 % procentowa wołowina, grillowana na świeżym ogniu, pomidor, kremowy majonez, pikle, cebula i sałata lodowa. Również cena – 11,94, jest poznańska i z przymrużeniem oka, bo Whoppyr jest tańszy o grosz od tradycyjnego burgera Whopper.

Został też „oprawiony” wyjątkową komunikacją, która powstała we współpracy ze znanym ilustratorem, Janem Kallwejtem. – Whoppyr to burger lokalny, dlatego cała komunikacja wypełniona jest poznańskimi motywami – od frytek w samym Whoppyrze, po motywy architektoniczne i historyczne w ilustracji – mówi Bartłomiej Walczuk, creative director 180heartbeats + JUNG v MATT. – Odnosi się do ikonicznej dla Poznania architektury –  ratusza czy koziołków, które przeplatają się ze składnikami samego burgera – dodaje.

Plakaty prezentujące nowego lokalny produkt Burger King będzie można zobaczyć m.in. na Dworcu Głównym w Poznaniu, nośnikach digital OOH, w komunikacji miejskiej, w restauracjach.

Burger King to jedna z największych na świecie sieci restauracji typu Quick Service Restaurant. Jej sztandarowym produktem jest Whopper. Pierwszy lokal otwarto w Miami w 1954 r. Każdego dnia ponad 11 mln gości na całym świecie odwiedza restauracje Burger King. W Polsce działa w sumie 67. restauracji BK – w 22 miastach, a 14 przy autostradach. W Poznaniu, w grudniu ubr. przy ul. Kurlandzkiej Burger King otworzył piąty lokal. Natomiast pierwszy lokal w mieście, uruchomił w poznańskiej Galerii Malta 10 lat temu.

Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum Polska.

Comments

comments

56
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...