Burda przedłużyła licencję na wydawanie magazynu Glamour
Burda International Polska przedłużyła licencję Condé Nast na wydawanie magazynu Glamour,luksusowego miesięcznika skierowanego do młodych kobiet.
Da to wydawnictwu możliwość kontynuowania rozwoju brandu w Polsce oraz poszerzania oferty dla klientów reklamowych o nowe zintegrowane produkty w ramach: magazynu, mediów społecznościowych (ciągle rosnące: Instagram ponad 113 tys. obserwujących i Facebook ponad 178 tysięcy fanów), strony www (PV 3158 343, RU 356 479), ecommerce oraz wydarzeń specjalnych.
Bardzo się cieszę, że nasza współpraca biznesowa z Condé Nast zostanie przedłużona o kolejne lata. Nasza unikalna wizja rozwoju Glamour na polskim rynku, silna obecność w princie i w digitalu oraz profesjonalny zespół redakcyjny to gwarancja wysokiej jakości treści i wspaniałego dotarcia zarówno dla naszych reklamodawców jak i czytelników – powiedział Alexander Sorg, CEO Burda International Poland.
Magazyn Glamour jest międzynarodowym ekspertem w dziedzinie mody i urody oraz interaktywnym przewodnikiem po nowoczesnym stylu życia. Prezentuje i kreuje trendy. W równych proporcjach przygotowuje dla czytelniczek inspiracje i propozycje zakupowe. Styliści magazynu komentują najnowsze trendy prezentowane podczas światowych pokazów mody, w świecie gwiazd oraz dostrzeżone na ulicy nowe zjawiska modowe. Eksperci od urody wybierają najlepsze nowinki i polecają sprawdzone salony kosmetyczne. Co miesiąc czytelniczki Glamour otrzymują także porcję praktycznych informacji na temat pracy, finansów, diety, zdrowego odżywiania i psychologii.
Comments
