
Burda powołuje komórkę do działań kreatywnych w digitalu – pokieruje nią Katarzyna Cieślik
Informacja Prasowa - 27.04.2017Burda powołuje komórkę do działań kreatywnych w digitalu
Od 1 maja w ramach Burda International Poland zaczyna działać zewnętrzna komórka kreatywna Burda Digital Lab. Będzie ona odpowiadała za przygotowanie i realizację wysokobudżetowych, niestandardowych projektów reklamowych silnie wspieranych obecnością w digitalu.
To pierwsza tego typu oferta na polskim rynku mediowo – wydawniczym. Dzięki bazowaniu na małej, elastycznej strukturze, wspieranej przez zasoby i kanały informacyjne Burdy, Burda Digital Lab może realizować nawet najbardziej nietypowe pomysły na innowacyjne działania reklamowe w digitalu dla obecnych i przyszłych klientów wydawnictwa.
Każdy z projektów obsługiwanych przez Burda Digital Lab ma zapewnione wsparcie biznesowe na wszystkich etapach działań oraz konsulting 360. Wdrażane przez nią, innowacyjne rozwiązania z czasem pojawią się w ofercie dla stałych klientów Burda International Poland.
Za zarządzanie Burda Digital Lab odpowiada Katarzyna Cieślik. Podlega jej siedmioosobowy zespół sprzedażowo – kreatywny dedykowany do projektów wykraczających poza standardowe działania wydawnictwa. Burda Digital Lab jest w stanie w szybkim czasie realizować kampanie digitalowe, których nie chcą się podjąć inne podmioty oraz startować w przetargach na niestandardowe kampanie marketingowe i reklamowe.
Oferty cross – mediowe Burdy docierają do ponad 19,7 miliona czytelników i użytkowników rocznie. W ciągu ostatniego roku Burda zanotowała ponad 40% wzrost zasięgu kanałów digitalowych. Korzysta z nich ponad 9,5 miliona unikalnych użytkowników, 2 miliony fanów na Facebooku i 300 tys. fanów na profilach instagramowych.
Zobacz:
Comments
