Burda planuje zainwestować w Polsce ponad 250 milionów złotych w sektor technologiczny i e-commerce

Informacja Prasowa - 20.04.2021
143

Burda planuje zainwestować w Polsce ponad 250 milionów złotych w sektor technologiczny i e-commerce

Burda planuje zainwestować w Polsce ponad 250 milionów złotych w sektor technologiczny i e-commerce

 BurdaInternational, która zarządza zagraniczną działalnością firmy mediowo-technologicznej Hubert Burda Media zainwestuje w Polsce ponad 250 milionów zł. Elementem 5-letniej strategii inwestycyjnej jest plan uruchomienia w Rzeszowie E-commerce Excellence Hub, który będzie wspierał międzynarodowy rozwój firmy w obszarach nowych technologii i e-commerce.

 W ramach szerszej strategii inwestycyjnej w cyfrową przyszłość, BurdaInternational, poprzez swoją polską spółkę Burda Media Polska, przejęła większość udziałów w polskiej firmie Shoko ­­– platformie e-commerce prowadzącej sklep Cocolita.pl. Założyciel firmy, Hubert Górecki oraz zespół menedżerski będą nadal nią zarządzać, a spółka Shoko pozostanie osobnym podmiotem. Transakcja wymaga zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dzięki tej transakcji, BurdaInternational chce przyspieszyć transformację w kierunku firmy technologicznej i e-commerce, jednocześnie wzmacniając swój biznes konsumencki w Polsce, skupiony na segmentach beauty i lifestyle.

Cocolita.pl jest dynamicznie rozwijającym się biznesem e-commerce z siedzibą w Rzeszowie, który oferuje szerokie portfolio produktów kosmetycznych.

Martin Weiss, prezes zarządu BurdaInternational:

„Polska zawsze była dla nas kluczowym rynkiem, a teraz staje się jeszcze ważniejsza ze względu na nasz 5-letni plan inwestycyjny o wartości ponad 250 milionów zł. Planujemy stworzenie w Rzeszowie E-commerce Excellence Hub, dzięki któremu powstaną nowe, wartościowe miejsca pracy, a Polska stanie się nowym domem dla naszego centrum innowacji.

Przejęcie Cocolita.pl otwiera naprawdę ekscytujące perspektywy dalszego rozwoju na rynku konsumenckim w Polsce. Podczas gdy działalność wydawnicza pozostaje ważnym elementem aktywności Burda Media Polska i stanowi integralną część długoletniej rynkowej obecności, ta inwestycja umożliwi przyspieszenie transformacji cyfrowej naszej firmy. Cieszę się na perspektywę współpracy z nowymi kolegami i koleżankami z Cocolita.pl”.

Hubert Górecki, założyciel i prezes zarządu Shoko, właściciela Cocolita.pl:

„Bardzo cieszymy się z nowego etapu w rozwoju naszej firmy i z możliwości, jakie do naszego biznesu wnosi BurdaInternational. Mamy ambitne plany rozwoju i pełne wsparcie ze strony naszego nowego partnera. Jego duże doświadczenie w świecie mediów z pewnością odegra kluczową rolę w realizacji naszych planów rozwojowych. Cieszymy się, że możemy przyczynić się do cyfrowej transformacji BurdaInternational”.

Comments

comments

143
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...