Budvar dołącza do grona klientów 38 Content Communication

Informacja Prasowa - 05.09.2022
61

Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie strategii, kreację, kampanię digital oraz działania PR.

Budvar dołącza do grona klientów 38 Content Communication

Agencja 38 Content Communication nawiązała współpracę z Budvar, polską firmą działającą na rynku od 30 lat, specjalizującą się w produkcji okien i drzwi. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie kompleksowej strategii, kreację, kampanię digital oraz działania PR.

Współpraca obejmuje kompleksową kampanię digital, również w zakresie kreacji, oraz działania PR, zgodnie z przygotowaną przez agencję strategią contentową. W ramach kampanii powstała strona www.pewniswego.pl, a dla klientów została przygotowana specjalna promocja obejmująca zniżkę  na zakup flagowego produktu firmy. Współpraca rozpoczęła się od sierpnia 2022 roku, natomiast start działań w przestrzeni mediowej przewidziany jest na wrzesień.

Budvar to odnosząca sukcesy polska firma specjalizująca się w produkcji okien i drzwi z PVC oraz aluminium. Dbałość o każdy detal oraz niezawodna jakość oferowanych produktów pozwoliła firmie rozwinąć swoją działalność również na rynki zagraniczne. Obecnie produkty BUDVAR sprzedawane są na terenie Niemiec, Francji, Włoch, Republiki Czeskiej, Słowacji, Słowenii, Austrii, Hiszpanii oraz Belgii. Firma od 30 lat udoskonala swoje produkty, tworząc je na podstawie swoich własnych profili okiennych produkowanych w autorskiej technologii Titatnium Technology.

Od zawsze uważam, że budowanie contentu dla działań marki jest podstawą jej funkcjonowania. Dlatego tak bardzo cieszy mnie zaufanie klientów, którym nas obdarzają przy tworzeniu kompleksowej strategii komunikacji. Najważniejszą wartością marki Budvar jest najwyższa jakość produktu oraz klient, na którego potrzeby firma odpowiada od 30 lat. To dla nas niezwykle ważne, że będziemy wspólnie budować komunikację w oparciu o tak istotne cechy marki – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

Za strategię komunikacji odpowiedzialny jest Marcin Zieliński, Strategy Director, działania digital koordynowane są przez Rafała Taranowskiego, Dyrektora ds. mediów oraz Martę Fajge Project Manager, natomiast za działania PR odpowiedzialne są Justyna Kalinowska Group Account Manager oraz Karina Galli, PR & Content Manager.

Comments

comments

61
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...