Brodka promuje Empik Premium

Informacja Prasowa - 19.08.2019
104

Brodka promuje Empik Premium

Empik, lider wielokanałowego handlu w Polsce jako pierwszy wprowadza na rynek polski tak bogaty pakiet benefitów dla swoich klientów. To darmowa dostawa kurierem i do tysięcy punktów odbioru, 15% rabat w salonach, do 20% specjalnej zniżki w Empik.com, a także: do 600 zł zwrotu na zakupy, 20% zniżki do kin Helios i na Empik Foto, bilety na wydarzenia w przedsprzedaży oraz tysiące audiobooków i ebooków za 0 zł. W kampanii promującej usługę wzięła udział Brodka. Zobaczymy ją m.in. w spotach telewizyjnych, komunikacji offline i online.

Jedna usługa, korzyści we wszystkich kanałach

Empik Premium to usługa skierowana do wszystkich klientów, zarówno tych preferujących zakupy w sklepach stacjonarnych, jak i klientów korzystających z Empik.com czy aplikacji mobilnej.

 

Oczekiwania klientów są dla nas najważniejsze. Zależało nam na tym, by usługa Empik Premium była atrakcyjna i wygodna dla każdego – niezależnie od zwyczajów zakupowych czy ulubionych kategorii produktowych – Piotr Frankowski, Szef Empik Premium

Oszczędność przy każdych zakupach – specjalne ceny na setki tysięcy produktów

W skład szerokiej listy benefitów, które oferuje usługa Empik Premium, wchodzi stała 15% zniżka od cen regularnych w salonach Empik. Klienci zapłacą mniej za książki, muzykę, filmy, zabawki, artykuły papiernicze i kreatywne oraz kolekcje Empiku. To także do 20% specjalnej zniżki w Empik.com na setki tysięcy produktów oznaczonych etykietą Premium – oprócz oferty dostępnej stacjonarnie, rabatowane będą również niemal wszystkie kategorie sklepu internetowego, m.in.: Zdrowie i uroda, Zabawki, Dom i ogród, Elektronika, Sport. Klientów zaskoczą też regularnie pojawiające się wyjątkowe okazje – popularne produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. Dodatkowo klienci otrzymają do 3% zwrotu środków za zakupy na swoje konto w Empik.com. Nawet do 600 złotych rocznie!

Wygoda dzięki dostawie za 0 zł do tysięcy punktów odbioru oraz kurierem!

Klienci Empik Premium zyskują także darmową dostawę nie tylko do punktów odbioru, ale również kurierem. Użytkownicy łatwo i szybko zamówią produkty na Empik.com, a dzięki usłudze Empik Premium przy zakupach powyżej 40 zł odbiorą je bez żadnych dodatkowych kosztów w ponad 11 tysiącach paczkomatów oraz placówek Poczty Polskiej i stacji Orlen lub zamówienie zostanie im dostarczone bezpośrednio pod drzwi. Do dyspozycji wszystkich klientów jest też bezpłatny i nieobjęty limitem cenowym odbiór zamówień ze sklepu internetowego Empiku w ponad 260 salonach sieci.
Empik Premium_skrót.jpg

Łatwiejszy dostęp do kultury i rozrywki w pakiecie kulturalnym

Empik Premium oferuje również ciekawe benefity dla ludzi ceniących kulturę i z pasją. Dla klientów dostępne będą przedsprzedaże i zniżki na koncerty oraz wydarzenia w Empik Bilety i Going. Na początek przedsprzedaż jesiennej trasy Bass Astral x Igo, specjalna pula biletów na koncert JIMEK Symphonixx w Hali Stulecia we Wrocławiu oraz zniżki na koncerty klubowe, w tym Darii Zawiałow, Ani Dąbrowskiej czy Pawła Domagały. Pożeraczy literatury zachęci pakiet tysięcy audiobooków i ebooków za 0 zł w Empik Go, w tym takie hity jak Tatuażysta z Auschwitz, Heather Morris, Kuba Wojewódzki. Nieautoryzowana autobiografia, czy A ja żem jej powiedziała… Katarzyny Nosowskiej. A dla kinomanów Empik Premium ofertuje 20% zniżki na seanse filmowe sieci Helios – czyli do 47 kin w całej Polsce. Te benefity dostępne w Empik Premium to prawdziwa furtka do świata kultury i rozrywki. Pakiet uzupełnia 20% zniżka na pełną ofertę Empik Foto oraz do 50 odbitek zdjęć w jakości premium za 1 gr na powitanie.

Działania promocyjne Empik Premium

Kampania promocyjna usługi Empik Premium wystartowała 19 sierpnia i potrwa do końca września. Media mix został zaprojektowany pod omnichannelowy charakter usługi i obejmuje zarówno szeroko zasięgową kampanię (telewizję, outdoor w postaci billboardów oraz citylightów na terenie Warszawy, spoty kinowe, reklamę w serwisach VOD), intensywną kampanię akwizycyjną w internecie oraz w ponad 260 salonach Empik w całej Polsce.

 

W pierwszej fazie pokazujemy usługę panoramicznie, wykorzystując najbardziej zasięgowe formaty. Nasze działania będą widoczne na dużych polskich portalach, Facebooku czy YouTube. Następnie przejdziemy do fazy, gdzie wykorzystamy mnogość benefitów Empik Premium. Będziemy komunikować się z poszczególnymi segmentami odbiorców przez pryzmat najważniejszych dla nich korzyści, wykorzystując przy tym dotychczasową wiedzę na temat zachowań i preferencji zakupowych użytkowników Empiku – Damian Sękala, Dyrektor Departamentu Marketingu Interaktywnego Empiku.

 

We wszystkie powyższe działania reklamowe zaangażowana jest Brodka.

 

Misją Empiku jest inspirowanie, dawanie radości rozwijania pasji, tych dużych i tych codziennych. Empik Premium pozwala na realizowanie zainteresowań jeszcze bardziej. Dlatego też zaprosiliśmy do kampanii wspaniałą artystkę, która ma wiele pasji i zajawek – oprócz muzyki, lubi też gotować, fotografuje, interesuje się m.in. filmem i dalekimi podróżami. Zależało nam, by kampania była jak najbardziej autentyczna – dzięki tej współpracy osiągnęliśmy zamierzony efekt – Olga Tobiasz, Menadżer Marki Empik.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, za kampanię digitalową – agencja Performance Media, działania PR prowadzi agencja OneMulti.

Więcej możliwości już od 6,67 zł miesięcznie!

Empik Premium jest atrakcyjny dla każdego – niezależnie od tego, czy jest stałym klientem, czy korzysta z Empiku sporadycznie. W przypadku 12-miesięcznego okresu rozliczeniowego, koszt wynosi 6,67 zł miesięcznie.
Empik Premium jest usługą oferowaną na czas nieokreślony, przy czym odbiorca może wybrać jeden z trzech okresów rozliczeniowych w niezwykle atrakcyjnych cenach:
  • 6,67 zł/mies. – przy 12-miesięcznym okresie rozliczeniowym
  • 8,33 zł/mies. – przy 6-miesięcznym okresie rozliczeniowym
  • 9,99 zł/mies. – przy miesięcznym okresie rozliczeniowym
Usługę można uruchomić w każdym momencie, zarówno w salonie, jak i na empik.com oraz w aplikacji. Wszystkie informacje dostępne są na stronie www.empik.com/premium.
Empik Premium_benefity.jpg

Comments

comments

104
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...