Brodka, Dorociński i Musiał dołączają do akcji Żywca – „Wielka Zwrotka Ż”

Informacja Prasowa - 04.02.2020
132

Brodka, Dorociński i Musiał dołączają do akcji Żywca – „Wielka Zwrotka Ż”

Monika Brodka, Marcin Dorociński i Maciej Musiał oddający butelki zwrotne do sklepów? Oto artyści, którzy właśnie dołączyli do „Wielkiej Zwrotki Ż” organizowanej przez markę Żywiec. Jej celem jest zachęcanie Polaków do oddawania butelek zwrotnych do sklepów. Swoim zaangażowaniem cała trójka udowadnia, że warto działać na rzecz naszej planety.

 

Bardzo często myślimy, że nie mamy mocy sprawczej, aby wpłynąć na otaczające nas środowisko. Nic bardziej mylnego. Wystarczy zacząć od kilku niewymagających wielkiego wysiłku czynności, np. oddawania butelek zwrotnych do sklepu. W ten sposób dajemy im drugie życie i wprowadzamy z powrotem do obiegu, w którym mogą krążyć nawet przez 5 lat – Marcin Dorociński, ambasador akcji „Wielka Zwrotka Ż”

 

W ekologiczną akcję Żywca zaangażowała się także Monika Brodka.

 

Chcemy pokazać, że oddawanie butelek zwrotnych do sklepu to bardzo pozytywne działanie, które powinno wejść nam w nawyk. W ten sposób jesteśmy w stanie ograniczyć ilość produkowanych odpadów. Cieszę się, że możemy dawać dobry przykład i zachęcać do robienia tego jednego, małego kroku w dobrą stronę – Monika Brodka, ambasadorka akcji „Wielka Zwrotka Ż”

Dlaczego warto dołączyć do „Wielkiej Zwrotki Ż”?

 

Butelka zwrotna to najbardziej przyjazne środowisku opakowanie, w jakim sprzedawane jest piwo. Może krążyć w obiegu nawet 25 razy – gdy tylko zostaje zwrócona do sklepu, otrzymuje kolejne życie. Dobrze, że zaczynamy mówić o tym głośno. Liczę, że dzięki akcji Żywca przekonamy więcej osób do działania na rzecz środowiska – Maciej Musiał, ambasador akcji „Wielka Zwrotka Ż”

Częścią „Wielkiej Zwrotki Ż” są także torby na butelki zwrotne sygnowane logo akcji. Celem tego ekologicznego gadżetu jest ułatwienie zwracania butelek zwrotnych – wszystko dzięki specjalnym przegródkom na butelki. Torby będzie można wygrywać w aktywacjach marki Żywiec.

W ramach Wielkiej Zwrotki Ż do sklepów biorących udział w akcji bez paragonu można oddawać wszystkie butelki zwrotne Żywca i innych marek producenta. Za każdą butelkę zwróconą bez paragonu, sklep wypłaci 0,35 zł (cena sugerowana). Różnica 0,15 zł przeznaczona jest dla sklepu biorącego udział w „Wielkiej Zwrotce Ż” jako zachęta do udziału w akcji i pokrycie kosztów związanych z magazynowaniem. Lista sklepów, które już dołączyły do akcji na www.wielkazwrotkaZ.pl.

„Wielka Zwrotka Ż” to część szerszych działań Grupy Żywiec pod hasłem „Daj butelce drugie Życie”. Dowiedz się więcej informacji o butelce zwrotnej i o tym co się z nią dzieje po zwrocie do sklepu.

Za strategię i kreację 360 odpowiadają wspólnie agencje: 2012 Agency oraz VMLY&R, przy ścisłej współpracy pod kątem muzycznym i artystycznym z agencją eventową Live. Mediami zajął się dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.

 

 

Comments

comments

132
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...