Bridgestone będzie wspierać biegaczy podczas największego maratonu w Polsce

Informacja Prasowa - 29.07.2019
68

Bridgestone będzie wspierać biegaczy podczas największego maratonu w Polsce

Bridgestone – największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy oraz światowy partner Olimpijski i Paraolimpijski już 29 września będzie wspierać uczestników 41. PZU Maratonu Warszawskiego. Podczas imprezy Karol Bielecki – legendarny piłkarz ręczny, ambasador kampanii olimpijskiej Bridgestone będzie motywował biegaczy i zachęcał do przesuwania własnych granic.

 

W ramach olimpijskiej kampanii Bridgestone PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko, firma chce inspirować ludzi w każdym wieku, o różnych umiejętnościach i pasjach, by odnajdywali w sobie siłę, do walki o swoje marzenia i do pokonywania przeszkód, które pojawiają się na ich życiowej drodze. Bridgestone chce angażować się nie  tylko w największe imprezy sportowe, takie jak Igrzyska Olimpijskie, ale także w lokalne inicjatywy, wśród których jest także 41. PZU Maraton Warszawski.

 

Spotkaj ambasadora PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko

Król strzelców z igrzysk w Rio de Janeiro 2016, ambasador PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko, Karol Bielecki będzie gorąco wspierał biegaczy podczas tegorocznej imprezy. Razem ze słynnym dziennikarzem sportowym, Damianem Bąbolem na trasie biegu będzie zachęcał ich do przesuwania granic wytrzymałości startujących zawodników. Podczas wydarzenia będzie też czas na krótkie rozmowy, autografy i selfie z mistrzem.

 

Sztafeta z Bridgestone

Bridgestone będzie sponsorem tytularnym tegorocznej Sztafety Maratońskiej, będącej wydarzeniem towarzyszącymwrześniowego maratonu w Warszawie, wydarzenia dla zespołów składających się z trzech biegaczy. Bridgestone Sztafeta Maratońska jest świetną okazją dla tych zawodników, którzy nie są gotowi do walki na pełnym dystansie, to też doskonały sposób na zakończenie sezonu biegowego wspólnie z przyjaciółmi, rodziną lub po prostu w gronie znajomych.

 

Strefa Olimpijska Bridgestone

Bridgestone jest dobrze znany z motywowania zawodników podczas imprez sportowych, ale nie zapomina też o kibicach. Przygotowuje wiele dodatkowych atrakcji dla krewnych i obserwatorów sportowych zmagań. W strefie Bridgestone każdy może podzielić się swoimi marzeniami i zrobić pamiątkowe zdjęcie w specjalnie zaprojektowanej foto budce. Najmłodsi goście na pewno pokochają przygotowany z myślą o nich nadmuchiwany tor przeszkód Bridgestone.  Dla tych, którzy nie mogą wziąć udziału w wyścigu, ale chcą wesprzeć któregoś z jego uczestników, Bridgestone przygotował specjalne tabliczki do kibicowania, na których można umieścić imię uczestnika.

„Sport inspiruje i łączy ludzi. Znaszej pozycji jako największego światowego producenta opon i wyrobów z gumy, nie tylko wspieramy największe imprezy jak Igrzyska Olimpijskie, ale także skupiamy się na promowaniu innych bliskich nam, lokalnych wydarzeń sportowych, takich jak np. 41. PZU Maraton Warszawski” wyjaśnia Radosław Bółkowski, dyrektor zarządzający Bridgestone East Europe. „Opony Bridgestone utrzymują podróżnych bezpiecznie na torze jazdy, niezależnie od panujących warunków. Zachęcamy ludzi, by działali w ten sam sposób, by kontynuowali podjęte wysiłki,by dążyli do tego, czego pragną w życiu, bez względu na przeszkody, jakie mogąnapotkać na swojej drodze.

 

PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko

Inicjatywa jest częścią europejskiej kampanii Bridgestone „Chase Your Dream, No Matter What”. Uczestnicy Igrzysk Olimpijskich, Karol Bielecki (zawodnik piłki ręcznej), Joanna Jóźwik (biegaczka) i Maciej Kot (skoczek narciarski), zostali wybrani do tej kampanii, ponieważ pomimo wielu niepowodzeń zdarzających się w karierze zawodowej, nigdy nie zrezygnowali ze swoich pragnień. Dzięki niesamowitej determinacji w walce o swoje marzenia olimpijskie, są prawdziwymi zwycięzcami. Kampania Bridgestone stawia sobie za cel przede wszystkim inspirowanie i motywowanie ludzi w każdym wieku, mających różne umiejętności, pasje i postawione cele. Marka zachęca, by  nigdy nie zrezygnować z walki o swoje marzenia, mimo wszystkich przeszkód, które stawia przed nami życie. Hasło PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko odzwierciedla również ambicje firmy, aby wspierać ludzi w zachowaniu bezpieczeństwa w drodze do celu, by trzymali się wyznaczonej drogi i osiągali swoje cele, niezależnie od warunków. Ponadto Kampania ma na celu podkreślenie zaangażowania Bridgestone jako  światowego partnera Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich.

Comments

comments

68
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...