Brąz dla „Najmłodszego headhuntera na świecie” w międzynarodowym konkursie Cresta dla Publicis Worldwide Polska

Informacja Prasowa - 06.10.2021
154

Brąz dla „Najmłodszego headhuntera na świecie” w międzynarodowym konkursie Cresta dla Publicis Worldwide Polska

Brąz dla „Najmłodszego headhuntera na świecie” w międzynarodowym konkursie Cresta dla Publicis Worldwide Polska

Publicis Worldwide Polska jako jedyna polska agencja zdobyła nagrodę na międzynarodowym, prestiżowym konkursie kreatywnym CRESTA. Projekt „Najmłodszy headhunter na świecie” dla Fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali został nagrodzony Brązem w kategorii B2B campaign.

„Najmłodszy headhunter na świecie” to kampania rekrutacyjna dla Fundacji K.I.D.S., która zmienia dziecięce szpitale, dzięki pomocy technologicznych ekspertów. W role headhunterów wcieliły się dzieci z doświadczeniem szpitalnym, które dzięki spersonalizowanym filmom, zrekrutowały na LinkedInie ponad 103 największych ekspertów w Polsce całkowicie za darmo m.in. Michała Sadowskiego, Bartosza Sułkowskiego, Aleksandrę Przegalińską, dr Macieja Kaweckiego, Annę Streżyńską, Rafała Brzoskę, Darka Maciołka, Monikę Remiszewską, Jana Ściegiennego, Jarosława Kuźniara, Adama Koteckiego i Ingę Songin.

Kampania była nominowana także w kategoriach: innovative use of social media oraz healthcare services.

W powstanie kampanii byli zaangażowani również: MSL, odpowiadający za działania PR,  Prodigious za post-produkcję (Publicis Groupe) oraz Papaya Films za pomoc dzieciom w nagrywaniu filmów dla ekspertów.

Więcej informacji o kampanii tutaj: https://www.kids.org.pl/news/najm%C5%82odsi-headhunterzy-w-historii-rekrutuja-ekspertow

Comments

comments

154
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...