Braughman Group Media wprowadza nowy system sprzedaży nośników DIGITAL na wszystkich peronach Dworca Centralnego.

Informacja Prasowa - 04.09.2020
219

Braughman Group Media wprowadza nowy system sprzedaży nośników DIGITAL na wszystkich peronach Dworca Centralnego.

Braughman Group Media wprowadza nowy system sprzedaży nośników DIGITAL na wszystkich peronach Dworca Centralnego.

Braughman Group Media jest wyłącznym operatorem nowych wielkoformatowych nośników DIGITAL – 8 ekranów LED o powierzchni 6 m2 każdy (łącznie 48m2), zlokalizowanych na wszystkich peronach Dworca Centralnego, z ekspozycją widoczną dla wszystkich pasażerów jak również dla osób przemieszczjących się  głównymi korytarzami łączącymi Dworzec z Galerią Złote Tarasy. Każdy z 8 ekranów o wymiarach 3 m x 2 m, rozdzielczości full HD i gęstości pixeli na poziomie 1,8 zlokalizowany jest bezpośrednio przy wejściach na perony, co zapewnia reklamodawcom dotarcie do największej możliwej grupy odbiorców. Braughman Group Media zaprojektował nośnik, tak aby były w 100% kompatybilny z zewnętrznymi aplikacjami, co daje markom nieograniczoną możliwość interakcji reklam z grupą docelową.

Z chwilą uruchomienia nośnika od razu zdecydowały się z niego skorzystać największe marki, z sukcesem realizowane są kampanię m. in. dla: TVN, Spotify, T-mobile, Loreal, Ecco, PKO SA,

Dworzec Centralny to tętniące życiem komunikacyjne serce Warszawy obsługuje ponad 15 milionów pasażerów rocznie, każdego dnia na stacji wsiada i wysiada średnio ponad 53 000 podróżnych, zatrzymuje się tam ponad 320 pociągów na dobę. Głównym przewoźnikiem obsługującym podróżnych na stacji jest PKP Intercity, które w ostatnich trzech latach odnotowało tam dwukrotny wzrost liczby pasażerów. Od 2015 r. część relacji dalekobieżnych jest obsługiwana przez pociągi ED 250 „Pendolino” Zlokalizowanie przez Braughman Group Media właśnie w tym miejscu nośników Digital OOH Generuje niespotykane dotąd możliwości dla marketerów ze wszystkich sektorów rynku.

Od września 2020 Braughman przygotował pięć zróżnicowanych pakietów cenowych pozwalających kupić czas reklamowy w pętlach z podziałem na 15 sekundowe spoty w wybranych miesiącach.

Comments

comments

219
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...