Borys Szyc, Michał Żebrowski i zakład – nowa kampania McDonald’s

Informacja Prasowa - 14.10.2020
4

Borys Szyc, Michał Żebrowski i zakład - nowa kampania McDonald’s

Borys Szyc, Michał Żebrowski i zakład – nowa kampania McDonald’s

Wyjątkowe burgery z linii Maestro są znane z unikalnej kompozycji smakowej, solidnej porcji wołowiny, wyrazistych dodatków i charakterystycznego sposobu podania. Od 14 października w ofercie będą dostępne dwa warianty – Maestro Grilled Cheese oraz Maestro Grand Classic.
Maestro Grilled Cheese to mistrzowski burger przygotowany z bułki typu brioche ze 100-procentową, soczystą wołowiną, z chrupiącymi plastrami bekonu oraz grillowanym serem camembert i serem topionym cheddar. Do tego wyraziste pikle z prażoną cebulą oraz sos musztardowy w stylu amerykańskim i keczup.
Do oferty wraca również klasyka gatunku, czyli Maestro Grand Classic. Burger przygotowany w bułce typu brioche z solidną porcją 100-procentowej wołowiny, chrupiącymi plastrami bekonu oraz plastrem topionego sera cheddar. Całość uzupełniona jest kompozycją warzyw: świeżą sałatą batawia, długimi plastrami słodkich pikli, soczystym plastrem pomidora oraz krążkami czerwonej cebuli. Smaku dopełnia wyrazisty sos Garlic BBQ.
W najnowszym spocie promującym burgery Maestro, Borys Szyc zakłada się z Michałem Żebrowskim o to, czy istnieje Burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni. Jeden nie chce się do tego przyznać, więc drugi musi uciec się do postępu. Przegrany będzie musiał zrobić coś, czego naprawdę nie lubi. Wideo będzie emitowane w telewizji i internecie. Można je zobaczyć m.in. na kanale YouTube marki:
Dodatkowo kampania wspierana jest zabawnymi, 6 sekundowymi formatami wideo:
To kolejny spot z wyróżniającej się serii, reżyserowany przez Jana Komasę. W poprzedniej realizacji Tomasz Karolak z pomocą McDonald’s wkręcił swoją koleżankę – Kasię Zielińską zabierając ją na pysznego burgera do miejsca, którego raczej się nie spodziewała.
Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB, druk materiałów POS po stronie agencji Gutenberg, produkcja kampanii digital – Happy Endians, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, działania PR prowadzi agencja 24/7Communication, a moderację social media Isobar.

Comments

comments

4
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...