Boomerang z nową kampanią wizerunkową

Redakcja PR - 19.11.2018
178

Stacja pomaga schronisku w Józefowie

„Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!” – pod takim hasłem rusza właśnie nowa kampania wizerunkowa kanału dziecięcego należącego do Turnera. W ramach prowadzonych działań stacja uruchomiła m.in. aplikację na facebooku „Dzieciaki dbają o psiaki”. Dzięki niej widzowie w formie zabawy będą mogli pomóc psom ze schroniska w Józefowie. Akcję wspierają znane mamy – wokalistka Magda Steczkowska i blogerka Nieperfekcyjna mama.

W myśl głównego hasła kampanii – „Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!” stacja chce dostarczyć dzieciom bezpiecznej rozrywki, która pozwoli im odetchnąć od codziennych obowiązków i śmiać się bez końca. Najmłodsi pomiędzy 4 a 7 rokiem życia mają już regularne obowiązki i nawiązują coraz więcej relacji społecznych. Gdy po dniu pełnym zadań wracają do domu, potrzebują czasu na wyciszenie, odpoczynek i dobrą zabawę.

„Właśnie dlatego dbamy o to, by w Boomerangu nasi mali widzowie znaleźli oddech od ich »dorosłego życia«. Ponadczasowe postaci takie jak Tom i Jerry, Scooby-Doo czy Królik Bugs i ich zabawne przygody pozwalają dzieciom na chwilę oderwać się od otaczającego je świata, śmiać się do woli i dobrze bawić w bezpieczny sposób. Rodzice, którzy znają naszych bohaterów z czasów swojego dzieciństwa, mogą się czuć spokojni, a nawet sami usiąść na kanapie obok swojego malucha i zaserwować sobie chwilę familijnej rozrywki” – wyjaśnia Małgorzata Chapman, VP Brand and Content Engagement & Head of Kids Channels Central and Eastern Europe, Turner Broadcasting System.

Nową kampanię wizerunkową kanału promuje spot wypełniony dziecięcym śmiechem, który będzie emitowany na kanałach tematycznych nc+ oraz w sieciach kin: Multikino, Cinema City i Helios: https://youtu.be/-vb-4SGNzec. Prowadzone będą też działania online.

 

 

Dzieciaki dbają o psiaki

W ramach kampanii Boomerang przygotował też propozycję wspólnej zabawy dla dzieci i ich rodziców. W związku ze zbliżającą się zimą stacja chce razem ze swoimi widzami pomóc psiakom ze schroniska w Józefowie i organizuje akcję „Dzieciaki dbają o psiaki”. Najmłodsi i ich opiekunowie mogą wesprzeć schronisko w formie zabawy – opiekując się wybranym przez siebie pieskiem w aplikacji dostępnej na Facebooku Boomeranga oraz na stronie www.dzieciakidbajaopsiaki.pl. Wystarczy przez trzy dni zająć się szczeniakiem – nakarmić go, pobawić się z nim i położyć go spać. Po ukończeniu zadania użytkownik otrzymuje odznakę. 13 grudnia stacja wymieni zebrane odznaki na wartościowe przedmioty, które trafią do schroniska i pomogą psom przetrwać zimę. Im więcej odznak zbiorą w aplikacji widzowie Boomeranga, tym większe wsparcie trafi do potrzebujących zwierzaków. W akcję zaangażowały się m.in. znane mamy: wokalistka Magda Steczkowska i blogerka Nieperfekcyjna mama.

Badania Boomeranga

Czas na rozrywkę i dobrą zabawę jest dziś potrzebny dzieciom. Wskazują na to badania przeprowadzone na zlecenie Boomeranga, z których wynika, że najmłodsi w wieku 4 – 7 lat są obecnie bardzo zajęci. Po wypełnionym zadaniami dniu, szukając odpoczynku i dobrej zabawy, maluchy najchętniej spędzają czas na świeżym powietrzu, spotykają się z przyjaciółmi, sięgają po zabawki albo oglądają telewizję, szczególnie wieczorami i podczas deszczowej pogody. Ponad 80% rodziców zgodnie przyznaje, że programy telewizyjne, które pomagają zrelaksować się ich pociechom to kreskówki. Ponad połowa dorosłych dostrzega, że oglądanie tego typu produkcji pozwala dzieciom doświadczać emocji, pozytywnie wpływa na wyobraźnię, kreatywność i poczucie humoru, które zdaniem rodziców, odgrywa ważną rolę w rozwoju najmłodszych. Dorośli przyznają, że generuje ono szczęście i zapewnia rozrywkę (56%), kształtuje inteligencję emocjonalną (43%) oraz buduje więzi międzyludzkie i pomaga maluchom w nawiązywaniu przyjaźni (38%).

O badaniu:

Badanie zostało przeprowadzone w terminie 04 czerwca 2018 – 14 czerwca 2018 r metodą analizy danych jakościowych Matrix, wzięło w nim udział 505 dorosłych – rodziców dzieci w wieku 4-7 lat, które uczęszczają do szkoły lub przedszkola. Uczestnicy badania mieszkają w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu.

Comments

comments

178
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...