BNP Paribas Real Estate Poland wybrało Garden of Words Group do obsługi PR

Informacja Prasowa - 16.11.2023
289

Agencja odpowiedzialna będzie za wsparcie komunikacji korporacyjnej, w tym koordynacji biura prasowego, kontaktów z mediami

Do grona klientów Garden of Words dołączyło BNP Paribas Real Estate Poland. Agencja odpowiedzialna będzie za wsparcie komunikacji korporacyjnej, w tym koordynacji biura prasowego, kontaktów z mediami oraz pozycjonowania ekspertów marki.

BNP Paribas Real Estate to jeden z liderów branży nieruchomości komercyjnych, który oferuje swoim klientom wysokiej jakości, kompleksowe usługi, obejmujące cały cykl życia nieruchomości – począwszy od usług doradczych w zakresie najmu i wycen, poprzez doradztwo inwestycyjne, aż po zarządzanie nieruchomościami.

– Bardzo się cieszymy, że BNP Paribas Real Estate Poland zaufało naszemu doświadczeniu i dołączyło do grona naszych klientów. Branża nieruchomości stale musi odpowiadać na wyzwania wymagającego otoczenia rynkowego, podążać za oczekiwaniami i trendami – podobnie jak działania PR-owe. Jestem przekonana, że specjalistyczna wiedza ekspertów BNP Paribas Real Estate
w połączeniu z kompetencjami naszych specjalistów zaowocują silną obecnością marki w mediach – mówi Iwona Michalczyk, Dyrektor Zarządzająca
w Agencji Garden of Words.

– Jako zespół BNP Paribas Real Estate ściśle współpracujemy z naszymi parterami w ramach Grupy BNP w Polsce i na świecie, dzięki tej współpracy zapewniamy wysokiej jakości, kompleksowe usługi w zakresie nieruchomości komercyjnych. Łączymy ze sobą wiele danych i informacji, w tym uzyskanych z działu międzynarodowego researchu, aby dostarczyć naszym Klientom jak najlepszych analiz i zwrócić uwagę również na kontekst ekonomiczny
i gospodarczy nie tylko dla regionu Europy Środkowo – Wschodniej. W komunikacji stawiamy na partnera, który doskonale zna realia rynku nieruchomości komercyjnych i skutecznie wesprze nas we współpracy z mediami – mówi Justyna Magrzyk-Flemming- Head of Business Services w BNP Paribas Real Estate Poland.

Ze strony agencji za prowadzenie projektu odpowiedzialne są Marta Bełza, Head of Reputation Management oraz Zuzanna Kalinowska, Account Executive.

Comments

comments

289
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...