BNP Paribas Real Estate Poland wybrało Garden of Words Group do obsługi PR
Informacja Prasowa - 16.11.2023Agencja odpowiedzialna będzie za wsparcie komunikacji korporacyjnej, w tym koordynacji biura prasowego, kontaktów z mediami
Do grona klientów Garden of Words dołączyło BNP Paribas Real Estate Poland. Agencja odpowiedzialna będzie za wsparcie komunikacji korporacyjnej, w tym koordynacji biura prasowego, kontaktów z mediami oraz pozycjonowania ekspertów marki.
BNP Paribas Real Estate to jeden z liderów branży nieruchomości komercyjnych, który oferuje swoim klientom wysokiej jakości, kompleksowe usługi, obejmujące cały cykl życia nieruchomości – począwszy od usług doradczych w zakresie najmu i wycen, poprzez doradztwo inwestycyjne, aż po zarządzanie nieruchomościami.
– Bardzo się cieszymy, że BNP Paribas Real Estate Poland zaufało naszemu doświadczeniu i dołączyło do grona naszych klientów. Branża nieruchomości stale musi odpowiadać na wyzwania wymagającego otoczenia rynkowego, podążać za oczekiwaniami i trendami – podobnie jak działania PR-owe. Jestem przekonana, że specjalistyczna wiedza ekspertów BNP Paribas Real Estate
w połączeniu z kompetencjami naszych specjalistów zaowocują silną obecnością marki w mediach – mówi Iwona Michalczyk, Dyrektor Zarządzająca
w Agencji Garden of Words.
– Jako zespół BNP Paribas Real Estate ściśle współpracujemy z naszymi parterami w ramach Grupy BNP w Polsce i na świecie, dzięki tej współpracy zapewniamy wysokiej jakości, kompleksowe usługi w zakresie nieruchomości komercyjnych. Łączymy ze sobą wiele danych i informacji, w tym uzyskanych z działu międzynarodowego researchu, aby dostarczyć naszym Klientom jak najlepszych analiz i zwrócić uwagę również na kontekst ekonomiczny
i gospodarczy nie tylko dla regionu Europy Środkowo – Wschodniej. W komunikacji stawiamy na partnera, który doskonale zna realia rynku nieruchomości komercyjnych i skutecznie wesprze nas we współpracy z mediami – mówi Justyna Magrzyk-Flemming- Head of Business Services w BNP Paribas Real Estate Poland.
Ze strony agencji za prowadzenie projektu odpowiedzialne są Marta Bełza, Head of Reputation Management oraz Zuzanna Kalinowska, Account Executive.