Awanse w BNP Paribas Real Estate. Joanna Wilczyńska dyrektorem Marketingu i PR w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Informacja Prasowa - 28.02.2017
50

Awanse w BNP Paribas Real Estate. Joanna Wilczyńska dyrektorem Marketingu i PR w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

W styczniu 2017 roku w środkowoeuropejskich strukturach BNP Paribas Real Estate, międzynarodowej firmy doradczej działającej w sektorze nieruchomości komercyjnych, odnotowano zmiany na trzech znaczących stanowiskach. Olga Melihov objęła stanowisko Country Head w Rumunii, a Stewart Thomson awansował na to samo stanowisko w Republice Czeskiej. Joanna Wilczyńska została dyrektorem Marketingu i PR w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Funkcję Head of Marketing & PR w regionie Europy Środkowo-Wschodniej objęła Joanna Wilczyńska. Zastąpiła Katarzynę Lemańską, która pełniła tę funkcję przez blisko 2 lata. Joanna Wilczyńska dołączyła do BNP Paribas Real Estate Poland w 2014 roku na stanowisku Specjalisty ds. Marketingu i PR. Jako szefowa marketingu i komunikacji jest odpowiedzialna za realizację strategii komunikacyjnej, marketingowej i CSR. W zakresie kompetencji Joanny Wilczyńskiej leży również budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, wsparcie marketingowe dla wszystkich linii biznesowych, a także koordynacja prac agencji zewnętrznych. Wcześniej związana z branżą hotelarską, w której tworzyła i wdrażała strategie marketingowe i komunikacyjne w Sofitel Grand Sopot czy Orco Hotel Project.

Comments

comments

50
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...