Bluerank został Digital Partnerem Light Move Festival

Informacja Prasowa - 11.09.2019
11

Bluerank został Digital Partnerem Light Move Festival

Łódzki festiwal i łódzka agencja marketingowa łączą siły. Bluerank został Digital Partnerem Light Move Festival, którego dziewiąta edycja rozpocznie się już 27 września. Agencja zadba o reklamę LMF w Internecie i będzie odpowiedzialna m.in. za działania w obszarze SEO, social media i analityki.

Organizowany w Łodzi Light Move Festival to trzydniowe wydarzenie, podczas którego odwiedzający mogą podziwiać zlokalizowane w centrum miasta instalacje świetlne, mappingi 2D/3D, animacje, iluminacje, przystanki muzyczne i performance. Festiwal przyciąga co roku setki tysięcy odwiedzających, w minionym roku był to blisko milion gości. Najbliższa – dziewiąta edycja odbędzie się w dniach 27 – 29 września. Wydarzenie poprzedza intensywna kampania marketingowa z wykorzystaniem kanałów offline i online. Bluerank jako Partner Digital jest odpowiedzialny za optymalizację strony www.lmf.com.pl pod kątem jej widoczności w wyszukiwarkach, wdrożenie Google Analytics oraz działania w social media obejmujące szkolenie dla pracowników, strategię i Facebook Ads.

To dla nas ważne, że jako agencja z Łodzi możemy swoją wiedzą i doświadczeniem wesprzeć Light Move Festival w obszarze marketingu internetowego. Tym bardziej, że doskonale znamy ten festiwal i sami co roku w nim uczestniczymy – Maciej Gałecki, prezes Bluerank.

Z roku na rok na Festiwal do Łodzi przyjeżdża coraz więcej gości z innych miast Polski, a także z zagranicy. Mam nadzieję, iż współpraca z Bluerank pomoże nam jeszcze lepiej komunikować się w Internecie i dotrzeć z zaproszeniem do szerokiej grupy odbiorców -Beata Konieczniak, kreator Light Move Festival.

Do współpracy z LMF Bluerank dedykował siedmioosobowy zespół specjalistów. Usługi realizowane są na zasadach wzajemnej współpracy.
Więcej informacji i program Light Move Festival znajdują się na stronie:

Comments

comments

11
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...