W finale prestiżowego konkursu European Search Awards są m.in. projekty Bluerank realizowane z Partnerami: Rainbow Tours, Mitsubishi Motors i Fundacją DKMS. Łącznie polskie agencje marketingowe mają 47 szans na nagrody główne, oprócz Bluerank jeszcze jedna zdobyła 11 nominacji
Opublikowana właśnie shortlista jest krótka tylko z nazwy. Jury złożone z ekspertów wybiera najlepszych spośród setek zgłoszeń podzielonych na kilkadziesiąt kategorii. 11 nominacji to powtórzenie wyniku Bluerank z 2020 roku.
Przez 10 lat udziału w konkursie Bluerank otrzymał 70 nominacji. W tym roku, oprócz nagród w kategoriach merytorycznych, ma także szansę na dwa tytuły agencyjne, Best Large PPC Agency i Best Large SEO Agency. Docenione zostało również autorskie narzędzie do zarządzania feedem produktowym – Feeds.Automated.
Łącznie Bluerank ma już 16 statuetek, co daje drugie miejsce wśród najliczniej nagradzanych agencji tego najstarszego konkursu w branży.
Łącznie Bluerank ma już 16 statuetek, co daje drugie miejsce wśród najliczniej nagradzanych agencji tego najstarszego konkursu w branży.
Maciej Gałecki, CEO Bluerank
Najwięcej – aż cztery nominacje otrzymały projekty realizowane przez Bluerank wspólnie z Rainbow Tours. Współpraca z czołowym tour operatorem ma szanse na nagrody w kategoriach: best integrated campaign: large, best seo campaign: large, best use of search – travel / leisure (ppc): large i best use of search – travel / leisure (seo): large.
Marta Kusowska, Senior Google Marketing Platform Consultant.
Patrycja Tomczak, SEO Director
Ogłoszenie zwycięzców w poszczególnych kategoriach ma nastąpić 26 maja podczas Gali w Barcelonie.