Bluerank z 11 nominacjami ESA 2022!

Informacja Prasowa - 05.04.2022
204

Bluerank z 11 nominacjami ESA 2022!

Bluerank z 11 nominacjami ESA 2022!

W finale prestiżowego konkursu European Search Awards są m.in. projekty Bluerank realizowane z Partnerami: Rainbow Tours, Mitsubishi Motors i Fundacją DKMS. Łącznie polskie agencje marketingowe mają 47 szans na nagrody główne, oprócz Bluerank jeszcze jedna zdobyła 11 nominacji

Opublikowana właśnie shortlista jest krótka tylko z nazwy.  Jury złożone z ekspertów wybiera najlepszych spośród setek zgłoszeń podzielonych na kilkadziesiąt kategorii. 11 nominacji to powtórzenie wyniku Bluerank z 2020 roku.

2022 Shortlist - European Search Awards

European Search Awards to konkurs nagradzający najlepsze kampanie z obszarów SEO, PPC, Digital i Content Marketing, w którym biorą udział topowe europejskie agencje. ESA weryfikuje skuteczność we współpracy z markami i nagradza tworzenie najlepszych rozwiązań marketingowych.

Przez 10 lat udziału w konkursie Bluerank otrzymał 70 nominacji. W tym roku, oprócz nagród w kategoriach merytorycznych, ma także szansę na dwa tytuły agencyjne, Best Large PPC Agency i Best Large SEO Agency. Docenione zostało również autorskie narzędzie do zarządzania feedem produktowym – Feeds.Automated.
Łącznie Bluerank ma już 16 statuetek, co daje drugie miejsce wśród najliczniej nagradzanych agencji tego najstarszego konkursu w branży.
Tegoroczne projekty charakteryzuje łączenie działań w obszarach SEO, Content Marketingu i Google Ads wsparte zaawansowaną analityką. Zintegrowane wielobszarowe podejście pokazuje słuszność i skuteczność idei Customer Journey w naszym wydaniu.

Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Najwięcej – aż cztery nominacje otrzymały projekty realizowane przez Bluerank wspólnie z Rainbow Tours. Współpraca z czołowym tour operatorem ma szanse na nagrody w kategoriach: best integrated campaign: large, best seo campaign: large, best use of search – travel / leisure (ppc): large i best use of search – travel / leisure (seo): large.
Od początku pandemii nie chcieliśmy publikować reklam Partnera przy treściach związanych z tym tematem. Postawiliśmy na automatyzację wykluczeń miejsc docelowych. Kilka razy dziennie skrypt analizował zawartość wszystkich stron internetowych, na których wyświetlane były reklamy. W następnym kroku wykluczaliśmy te, które były powiązane z frazami tj.: covid, covid-19, sars-cov-2, pandemia, itp. Dzięki temu rozwiązaniu nie tylko utrzymaliśmy na wysokim poziomie współczynnik CTR, ale efektywnie gospodarowaliśmy budżetem mediowym w kampaniach GDN i RTB.

Marta Kusowska, Senior Google Marketing Platform Consultant.

Postawiliśmy na ponowną optymalizację tekstów na blogu Rainbow. Z pomocą modułu atrybucji konwersji w Rewrite, naszym autorskim narzędziu, mogliśmy wybierać artykuły z najlepszym potencjałem sprzedażowym i automatycznie zasilać kampanie DSA, tworząc synergię SEO i płatnego wyszukiwania. Dzięki takiemu podejściu kampania na blogu zebrała 1200% więcej konwersji w porównaniu do 2019 roku!

Patrycja Tomczak, SEO Director

Ogłoszenie zwycięzców w poszczególnych kategoriach ma nastąpić 26 maja podczas Gali w Barcelonie.

Comments

comments

204
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...