-
Zostań certyfikowanym specjalistą Google Ads wydanej z PWN.
-
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów;
Jarosław Miszczak, CoManaging Director, Bluerank
Z doświadczeń agencji wynika, że w przeszłości analityka była często tylko dodatkiem do zapytań o działania brandingowe czy performance’owe, dziś coraz częściej jest obszarem samodzielnym i o wysokim priorytecie. Zmianę uwidacznia rosnące zapotrzebowanie na tego typu usługi, zarówno wśród obecnych klientów Bluerank, jak i zwiększająca się liczba zapytań od firm, z którymi jeszcze agencja nie współpracuje.
Chciałbym rozwijać podejście do analityki jako do wspólnego mianownika łączącego biznes, marketing, PR i inne działy firmy. W związku z tym możemy spodziewać się ewolucji obecnych usług – z jeszcze większym naciskiem na warsztaty strategiczne, utrzymanie jakości danych po wdrożeniu i wyciąganie wartościowych wniosków dla biznesu.
Tomasz Trzósło, Head of Marketing Analytics, Bluerank
Wzmocnieniu ulegnie także rola części zespołu odpowiedzialnego za BigQuery – w odczuciu Tomasza Trzósło, integracja danych z różnych silosów to proces, którego potencjał często jest niewykorzystany, na którym będzie chciał budować przewagi dla klientów Bluerank.
Od 2014 roku agencja jest resellerem Google Analytics 360, obsługując w zakresie utrzymania tego narzędzia klientów z Polski oraz Europy. Realizuje złożone projekty analityczne dla takich firm, jak Avon, PZU, Rainbow Tours, Mitsubishi Motors, wdraża własne narzędzia z zakresu atrybucji konwersji, a dzięki powołaniu spółki Full Stack Experts dostarcza narzędzia z pakietu Google Marketing Platform oraz realizuje projekty z zakresu MarTech.