Bluerank otrzymał dwie nominacje do nagród Google Premier Partner Awards 2019

Informacja Prasowa - 22.08.2019
157

Bluerank otrzymał dwie nominacje do nagród Google Premier Partner Awards 2019

Firma Google ogłosiła nominacje do nagród Google Premier Partner Awards 2019 w sześciu kategoriach. Bluerank ma szansę na tytuł najlepszego partnera w kategorii DISPLAY za kampanię dla Jean Louis David oraz w kategorii VIDEO – za projekt dla Rainbow. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 1 października podczas gali w Dublinie.

Google Premier Partner Awards to coroczny konkurs nagradzający skuteczne i innowacyjne kampanie realizowane z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i te, które mogą pochwalić się ponadprzeciętnymi wynikami i wzrostem sprzedaży.  Czołowe agencje w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka) ponownie walczą o tytuł najlepszej kampanii w sześciu kategoriach. Wśród nominowanych oprócz Bluerank znalazło się aż 7 agencji z Polski.

Od 2016 roku Bluerank ma na koncie już aż 11 nominacji i dwie nagrody Google Premier Partner Awards. W tej edycji nominacje uzyskały kampanie prowadzone dla Jean Louis David (kategoria DISPLAY) i Rainbow (VIDEO).

Lista nominowanych znajduje się tutaj:
https://premierpartnerawards.withgoogle.com/intl/en-GB_ALL/finalists

 

Comments

comments

157
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...