Bluerank otrzymał dwie nominacje do nagród Google Premier Partner Awards 2019
Informacja Prasowa - 22.08.2019Bluerank otrzymał dwie nominacje do nagród Google Premier Partner Awards 2019
Firma Google ogłosiła nominacje do nagród Google Premier Partner Awards 2019 w sześciu kategoriach. Bluerank ma szansę na tytuł najlepszego partnera w kategorii DISPLAY za kampanię dla Jean Louis David oraz w kategorii VIDEO – za projekt dla Rainbow. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 1 października podczas gali w Dublinie.
Google Premier Partner Awards to coroczny konkurs nagradzający skuteczne i innowacyjne kampanie realizowane z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i te, które mogą pochwalić się ponadprzeciętnymi wynikami i wzrostem sprzedaży. Czołowe agencje w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka) ponownie walczą o tytuł najlepszej kampanii w sześciu kategoriach. Wśród nominowanych oprócz Bluerank znalazło się aż 7 agencji z Polski.
Od 2016 roku Bluerank ma na koncie już aż 11 nominacji i dwie nagrody Google Premier Partner Awards. W tej edycji nominacje uzyskały kampanie prowadzone dla Jean Louis David (kategoria DISPLAY) i Rainbow (VIDEO).
Lista nominowanych znajduje się tutaj:
https://premierpartnerawards.withgoogle.com/intl/en-GB_ALL/finalists