Booksy, właściciel aplikacji, umożliwiającej rezerwację usług online intensyfikuje działania reklamowe na brytyjskim rynku. W zwiększeniu widoczności organicznej serwisu Booksy będzie wspierać Bluerank. To już drugi wspólny projekt startupu i agencji.
W ramach obecnej współpracy Bluerank będzie odpowiedzialny za strategiczne wsparcie SEO dla brandu Booksy w Wielkiej Brytanii. W zakres wchodzi stworzenie strategii budowania widoczności organicznej serwisu, analizy rynkowe w obszarze SEO, bieżący consulting oraz działania content marketingowe.
Booksy UK LTD, działa na rynku brytyjskim i irlandzkim od pięciu lat, w tym czasie wprowadziliśmy wiele innowacyjnych usług. Aby dalej zwiększyć naszą widoczność w wyszukiwarce Google dla naszych rozwiązań dla salonów, oraz giełdy usług beauty. O wyborze Bluerank zdecydowało doświadczenie firmy w ramach międzynarodowych projektów. – Tomasz Odrobiński, Country Manager Booksy UK LTD.
Booksy oferuje aplikację pozwalającą klientom umawiać się na wizyty m.in w salonach fryzjerskich i kosmetycznych, a ich właścicielom – platformę do zarządzania kalendarzem wizyt, dostawami i rozliczeniami. Marka stale rozszerza zakres dostępnych usług, niedawno rozpoczęła także współpracę z instytucjami finansowymi.