Bluerank Healthcare – nowy dział marketingu medycznego w ramach Bluerank

Informacja Prasowa - 09.05.2025
241

Bluerank zawsze stawia na innowacje, rozwój i słuchanie potrzeb klientów

W Bluerank powstał nowy zespół interdyscyplinarny dedykowany branży healthcare, którego celem jest kompleksowe wsparcie firm z branży medycznej w działaniach digital marketingowych. W związku z rosnącymi potrzebami sektora opieki zdrowotnej i coraz bardziej złożonymi regulacjami prawnymi, Bluerank Healthcare skupia się na łączeniu skutecznych strategii online z rzetelną wiedzą merytoryczną.
Dlaczego podjęliśmy decyzję, by powstał dedykowany zespół dla sektora medycznego?
Bluerank zawsze stawia na innowacje, rozwój i słuchanie potrzeb klientów, a ten krok jest kolejnym dowodem na nasze zaangażowanie w dostarczanie najwyższej jakości usług. Od kilkunastu lat prowadzimy z sukcesami projekty z branży medycznej i wierzymy, że nowe podejście pozwoli nam jeszcze lepiej rozumieć i sprostać wyzwaniom, przed którymi stoi sektor zdrowotny. Jestem przekonany, że powstanie zespołu Bluerank Healthcare to krok w stronę jeszcze lepszego dostosowania naszych usług do potrzeb rynku. Dzięki temu nasi klienci mogą liczyć na rzetelne i kompleksowe wsparcie marketingowe, które pomoże im osiągnąć sukces w marketingu online.
Jarosław Miszczak CEO Bluerank
Zespół Bluerank Healthcare.
Współpraca z podmiotami medycznymi wymaga nie tylko aktualnej wiedzy marketingowej, znajomości narzędzi digitalowych, ale także wysokich standardów etycznych i zgodności z bieżącymi przepisami prawa dotyczącymi reklamy w branży medycznej. Dlatego na początku roku utworzyliśmy zespół interdyscyplinarny składający się z ekspertów łączących kompetencje marketingowe z doświadczeniem medycznym.
Agnieszka Węglewska, Digital Growth Manager w Bluerank Healthcare
Bluerank Healthcare to zespół z bogatym doświadczeniem w projektach medycznych
Bluerank Healthcare zapewnia dostęp do zespołu specjalistów, którzy od lat wspierają marki z obszaru ochrony zdrowia. Nasze działania obejmują zarówno kanały płatne (Google Ads Social Media Ads, Bing, Criteo) jak i organiczne (SEO, CNT, Social Media, Analityka internetowa) co pozwala na zwiększenie zasięgu, zaangażowania i konwersji. Ponadto, zespół współpracuje blisko z pozostałymi działami Bluerank, aby umożliwić kompleksową obsługę projektów także w zakresie strategii, kreacji, media buying, programmatic, IT, AI oraz technologii. Każdy projekt prowadzony jest przez Senior Account Managera z doświadczeniem w branży medycznej. Co więcej, niektórzy członkowie naszego zespołu posiadają wykształcenie medyczne, co wzmacnia naszą eksperckość i zrozumienie realiów branży.
W Bluerank Healthcare zebraliśmy starannie wyselekcjonowanych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. Dzięki temu, że wszyscy pracujemy w jednym zespole, a także doskonale się znamy z wcześniejszych projektów prowadzonych w Bluerank, osiągamy prawdziwy efekt synergii. A co najważniejsze – lubimy się, dzięki czemu praca przebiega w dobrej i komfortowej atmosferze.
Jakub Kołaciński, Senior Account Manager w Bluerank Healthcare
Tworzenie skutecznych strategii digitalowych, które realnie wspierają rozwój biznesu jest kluczowe w branży healthcare. Nasz zespół działa efektywnie, transparentnie i zgodnie z najwyższymi standardami prawa oraz etyki. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w realizacji dużych, zintegrowanych kampanii marketingowych, jesteśmy w stanie lepiej zrozumieć specyfikę i potrzeby naszych klientów.

Comments

comments

241
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...