Blogerzy Dandycore wydali książkę, która pomoże mężczyznom znaleźć swój idealny styl

Informacja Prasowa - 16.12.2019
258

Blogerzy Dandycore wydali książkę, która pomoże mężczyznom znaleźć swój idealny styl

Ratunek, na który czekali wszyscy mężczyźni

Większość mężczyzn potwierdzi, że nie lubi każdego dnia dokonywać wyboru tego, co chce na siebie założyć. Jeszcze bardziej nie lubimy chodzić na zakupy. Bo nie wiemy co kupić, a jak już coś mamy, to nie wiemy z czym to łączyć. Często pytamy o porady na przykład partnerki. Ale w końcu jest książka, która sprawi, że mężczyźni staną się w pełni samodzielni w kwestiach stylu, bez poświęcania na to ogromnych ilości czasu. W sposób, który najbardziej cenią, prosty i przejrzysty.

Męska szafa – Instrukcja obsługi

Kiedy nie mamy o czymś pojęcia, to najlepsze są proste, pragmatyczne rozwiązania. Tak jak instrukcje. Takie, które krok po kroku poprowadzą nas jak za rękę. Książka wydana przez blogerów Dandycore daje dokładnie takie rozwiązania. Oferuje 100 stron artykułów wprowadzających w męską modę, przedstawia 60 przedmiotów, które każdy mężczyzna powinien posiadać i poprzez piękne zdjęcia pokazuje w jakie zestawy można je połączyć. Tych przykładowych jest równo 100! Nie da się prościej.

Kapsułowa garderoba na każdą okazję

Książka “Męska Szafa – instrukcja obsługi” opiera się na idei Kapsułowej Garderoby. Jest to system, w którym z pomocą małej ilości rzeczy jesteśmy w stanie stworzyć wiele zestawów. Mając zaledwie kilka par spodni, koszul czy swetrów możliwe jest takie ich łączenie, aby przez wiele dni wyglądać całkowicie inaczej. Uwalnia nas to też od problemu jakim są ciągłe wybory – w tym przypadku jesteśmy w stanie wybrać cokolwiek i mieć pewność, że to strzał w dziesiątkę.

Projekt, jakiego w Polsce jeszcze nie było

Dandycore to kolektyw działający na polskim rynku już 8 lat. Książka “Męska szafa – instrukcja obsługi” jest podsumowaniem ich doświadczeń i zebraniem rozwiązań na wiele problemów, z którymi borykają się ich odbiorcy. Dzięki analizie męskiego podejścia do stylu i wynikających z niego potrzeb powstała wyjątkowa publikacja, wydana w modelu self-publishingu. Na portalu wspieram.to projekt Dandycore zebrał ponad 27 000 złotych wsparcia, a książka jest już dostępna w sprzedaży pod adresem: https://sklep.dandycore.pl/

Co da ci instrukcja do twojej szafy?

Dotychczasowi posiadacze Męskiej szafy…cenią sobie najbardziej praktyczność publikacji, którą zapewniają zawarte w niej rozwiązania. Uwagę zwraca również wspaniałe wydanie, które zdążyło już zasłużyć sobie na tytuł najlepiej samodzielnie wydanej książki tego roku. Bogactwo zdjęć i ilustracji współgra tutaj z lekkim piórem kolektywu Dandycore, które potrafi nie tylko przekazać wiedzę, ale i zaskoczyć zgrabnymi porównaniami.

Książka dostępna jest na https://sklep.dandycore.pl/w cenie 59 zł.

***

Dandycore to marka bloga i kanału na Youtube, adresowana przede wszystkim do współczesnych dandysów – osób, dla których jakość w każdej dziedzinie życia jest kwestią w pełni świadomego wyboru. W trakcie siedmiu lat działalności nasz blog został uznany za jeden z najlepszych blogów o modzie męskiej według magazynu Press, zakwalifikował się również do ścisłego finału konkursu Blog Roku. Wielokrotnie występowaliśmy w mediach tradycyjnych i internetowych (m.in. w programie Pytanie na Śniadanie czy audycji „Tędy po trendy” na antenie Polskiego Radia). Realizowaliśmy kampanie promocyjne dla marek: Zalando, Vistula, Merlin.pl, Panasonic, Lancerto, Ceneo czy Helikon TEX. Dandycore obecnie jest jedną z najpopularniejszych i najbardziej wyrazistych marek w swojej kategorii. Z pasją i zaangażowaniem tworzą ją cztery osoby:

Dawid Tymiński– specjalista ds. wizerunku, mówca, osobowość medialna, głównodowodzący projektu, jeden z pierwszych polskich twórców internetowych w zakresie męskiej mody; w projekcie odpowiada za treść książki, promocję oraz koordynację działań;

Piotr Karwala– filmowiec, brandingowiec, przedsiębiorca; w jego kompetencjach leży tworzenie scenariuszy i materiałów wideo, jak również nadzór nad prawidłowym przebiegiem projektu crowdfundingowego;

Adam Ptak– fotograf, muzyk i grafik; jest autorem wszystkich zdjęć i części materiałów wizualnych, które znaleźć można w publikacji;

Karol Majchrzak– brandingowiec, filmowiec, entuzjasta nauki; jego zadaniem w projekcie jest tworzenie tekstów, kontakt z podwykonawcami oraz dbanie o wszelkie kreatywne jak i techniczne aspekty procesu wydawniczego.

Comments

comments

258
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...