„BLIK, KLIK, płacisz w internecie w mig”

Redakcja PR - 05.11.2018
168

Rusza nowa kampania reklamowa BLIKA

Właśnie wystartowała nowa kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK, pod hasłem „BLIK, KLIK płacisz w internecie w mig”. Jej celem jest podkreślenie jak łatwo, wygodnie i szybko płaci się BLIKIEM za zakupy w Internecie. Kampania emitowana będzie w sieci, serwisach VOD oraz telewizji.

W nowej kampanii BLIKA po raz kolejny występuje, uchodzący za najszybszego rapera w Polsce – MC Silk. Hasło „BLIK, KLIK płacisz w internecie w mig” podkreśla szybkość płatności dokonywanych BLIKIEM w sklepach internetowych. O popularności tej usługi świadczy stale rosnąca liczba dokonanych transakcji – tylko w 2018 roku w Internecie zapłacono BLIKIEM ponad 40 milionów razy. BLIK jest już powszechnym standardem płatności – można nim opłacać transakcje we wszystkich sklepach internetowych w Polsce. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej mają obecnie klienci 13 banków. Stanowi to ponad 90 proc. wszystkich osób korzystających z usług krajowych instytucji finansowych.

„Okres przedświąteczny to co roku szał zakupowy. Polacy masowo szturmują sklepy internetowe, kupując świąteczne zakupy i prezenty. To dla nas idealny moment na przekonanie ich do płatności internetowych BLIKIEM, o ile jeszcze nie mieli szansy z nich skorzystać” – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

Kampania jest już prowadzona w internecie i w social mediach, do których 5 listopada dołączają także serwisy VOD, natomiast od 7 listopada spoty będą emitowane także w telewizji. Za strategię i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, zaś planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Blue 449.

„Co roku wybór idealnych prezentów to nie lada wyzwanie i skomplikowany proces decyzyjny. Dzięki BLIKOWI, który oferuje szybką płatność w internecie, zakupy są dużo wygodniejsze. Właśnie do tego odwołujemy się w kampanii: z BLIKIEM »prezentujemy« przyjemnie i błyskawicznie” – mówi Michał Tyburcy, Business Director z Change Serviceplan.

Dzięki BLIKOWI miliony Polaków mogą bezpiecznie i wygodnie, korzystając ze smartfona, wypłacać i wpłacać gotówkę z bankomatów, płacić w tradycyjnych sklepach oraz przelewać natychmiastowo pieniądze innym użytkownikom na numer telefonu bez znajomości ich rachunku bankowego. BLIK to jednak z najszybszych metod płatności w sklepach internetowych oraz mobilnych. W ciągu pierwszego półrocza 2018 roku liczba transakcji BLIKIEM, tj. płatności w sklepach i internecie, wypłat oraz wpłat w bankomatach i przelewów na numer telefonu, przekroczyła 18,5 miliona.

Comments

comments

168
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...