Blend PR – nowa agencja komunikacyjna

Redakcja PR - 22.11.2018
261

„Rozległa wiedza ekspertów oraz interdyscyplinarność działań”

W październiku 2018 w Poznaniu powstała nowa agencja zintegrowanej komunikacji – Blend PR. Siłą wchodzącej na rynek marki ma być przede wszystkim rozległa wiedza ekspertów oraz interdyscyplinarność działań.

Blend PR powstało z przekonania, że kluczem do sukcesu komunikacyjnego są zintegrowane działania wizerunkowe oparte zarówno o kanały offline, jak i online. Kluczowe usługi to: strategie komunikacji, media relations, social media, content marketing, personal & product PR oraz komunikacja wizualna.

„Szczególnie istotni są dla mnie Klienci z sektora nowych technologii, sportu i turystyki, edukacji oraz beauty, bo właśnie z tymi branżami byłam najbardziej związana w swojej karierze zawodowej” – tłumaczy założycielka i właścicielka agencji Magdalena Gajek.

Magdalena Gajek specyfikę pracy PR-owca zna zarówno od strony agencji, jak i Klienta. Zanim zdecydowała się stworzyć własną marką, pracowała w poznańskich agencjach z Klientami lokalnymi i korporacyjnymi, jak również w firmowych działach marketingu. Posiada także doświadczenie dziennikarskie. W mediach i przy promocji pracuje od 10 lat. Z wykształcenia jest polonistką oraz doktorantką w Instytucie Filologii Polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wykłada na poznańskich uczelniach wyższych, prowadzi także szkolenia z zakresu komunikacji.

„Jestem przekonana, że połączenie doświadczeń medialnych, agencyjnych, korporacyjnych i akademickich pozwoli wprowadzić na rynek nową jakość usług public relations. Interdyscyplinarność rozumiem nie tylko jako łączenie różnych elementów komunikacji w jeden spójny wizerunek, ale także poszukiwanie inspiracji w obszarach pozornie ze sobą niezwiązanych” – kończy Gajek.

Comments

comments

261
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...