Black Red White z nową agencją ATL

Informacja Prasowa - 01.07.2019
20

Black Red White z nową agencją ATL

Black Red White rozpoczyna współpracę z agencją FCB Bridge2Fun, która będzie odpowiadać za obsługę działań reklamowych marki we wszystkich kanałach ATL. Współpraca jest efektem przetargu rozstrzygniętego pod koniec czerwca bieżącego roku.

Pod koniec czerwca 2019 Black Red White rozstrzygnęło przetarg na obsługę reklamową. Do finałowych prezentacji zostały zaproszone cztery agencje: Heart&Brain, Kalicińscy.com, Świeża Bazylia oraz FCB Bridge2Fun. Przetarg ostatecznie wygrała agencja FCB Bridge2Fun, która będzie odpowiadała za pełną obsługę marki w zakresie opracowania strategii komunikacji i realizacji kampanii mediowych  m.in. TV, radio, OOH.

-Naszym celem było znalezienie partnera, który mógłby zaoferować nam optymalne i dopasowane do nas rozwiązania, zgodne z dotychczasową strategią Black Red White. Poszukując nowej agencji braliśmy przede wszystkim pod uwagę merytoryczną wartość oferty oraz zaproponowaną koncepcję, która w znaczący sposób może pomóc wyróżnić naszą markę. To nie było łatwe zadanie. Nasz wybór padł na agencję FCB Bridge2Fun, która przedstawiła pomysły najlepiej odpowiadające na aktualne wyzwania stojące przed marką – Michał Jaskulski, Wiceprezes Zarządu Black Red White

Black Red White to największa polska grupa meblarska, producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Już od ponad 25 lat marka proponuje najbardziej rozbudowaną ofertę wyposażenia wnętrz dostępną na rynku – wysokiej jakości meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane oraz stoły i krzesła. Dopełnieniem bogatej oferty meblowej są dodatki – tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz akcesoria niezbędne w łazience, kuchni, garderobie czy jadalni. Produkty Black Red White można znaleźć w salonach meblowych zlokalizowanych na terenie całej Polski.
Przez ostatnie 2 lata za działania ATL marki Black Red White odpowiadała agencja Heart&Brain.

Comments

comments

20
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...