BlaBlaCar nowym klientem Clue PR

Informacja Prasowa - 31.01.2023
170

Agencja odpowiada za komunikację produktową i korporacyjną BlaBlaCar na rynku polskim

BlaBlaCar nowym klientem Clue PR

 

Od stycznia 2023 roku agencja Clue PR rozpoczęła współpracę z liderem branży carpoolingowej, firmą BlaBlaCar, Współpraca ta jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.

 

W ramach współpracy agencja odpowiada za komunikację produktową i korporacyjną BlaBlaCar na rynku polskim. Zakres działań Clue PR obejmuje kompleksową obsługę w zakresie brand i product PR, w tym prowadzenie biura prasowego, pozycjonowanie eksperckie oraz komunikację kryzysową. Strony nie ujawniają szczegółów umowy.

 

BlaBlaCar to największa na świecie sieć transportowa oparta na społeczności, umożliwiająca ponad 100 milionom użytkowników wspólne przejazdy samochodem w 22 krajach. BlaBlaCar wykorzystuje technologię do wypełniania pustych miejsc w samochodach, łącząc członków społeczności szukających wspólnego samochodu lub autobusu i sprawiając, że podróżowanie staje się bardziej przystępne, towarzyskie i wygodne. Platforma jest obecna na polskim rynku od 2012 roku i obecnie ma ponad 5 milionów lokalnych użytkowników.

 

Agencja Clue PR to jedna z najszybciej rozwijających się agencji technologicznych w Polsce, wyróżniona w pierwszej dziesiątce agencji public relations w Polsce w rankingu fee income. Na koniec 2022 roku zajęła 6. miejsce w rankingu najbardziej kreatywnych agencji na świecie według branżowego PRovoke Media. Agencja posiada międzynarodowe doświadczenie i specjalizuje się w kompleksowej komunikacji korporacyjnej i kryzysowej dla firm i instytucji.

Comments

comments

170
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...