Biustonosz na cele charytatywne?

Redakcja PR - 19.10.2016
288

Kilka słów o nowej akcji organizowanej przez Polski Czerwony Krzyż i markę Change Lingerie

29 września ruszyła akcja ,,Przekaż biustonosz na cele charytatywne” – organizatorami są Polski Czerwony Krzyż i marka bieliźniarska Change Lingerie. Akcję stworzono z myślą o październiku, który jest miesiącem poświęconym walce z rakiem piersi. Na czym polega akcja? Skąd pomysł? O tym opowiada Marcelina Zięciak, która odpowiada za PR marki Change Lingerie – zapytaliśmy o cel akcji, pomysł i reakcje klientek. 

A.K.: Na czym dokładnie polega akcja?

M.Z.: Akcja polega na zbiórce biustonoszy, których Panie już nie noszą (są za duże, za małe, źle dopasowane, itp.). We wszystkich salonach CHANGE w Polsce do 30 października można oddać swój nieużywany już biustonosz, który zalega nam w szafie. Za każdy wrzucony do specjalnego pudła biustonosz CHANGE odwdzięczy się ofiarowując specjalny rabat -30% na zakup nowego, idealnie dopasowanego przez brafitterkę biustonosza. Zebrane biustonosze zostaną przekazane kobietom w Afryce, które z pewnością dobrze je spożytkują.  Akcję przeprowadzamy wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem, dlatego w naszych salonach znajdują się także skarbony PCK. Panie, które nie mogą oddać żadnego biustonosza, mogą wspierać akcję przez datki na rzecz PCK. Wszystkie środki ze zbiórki zostaną przekazane na działalność PCK w Polsce.

A.K.: Co było jej celem?

M.Z.: Październik to miesiąc wyjątkowy – jest on bowiem poświęcony walce z rakiem piersi. Chcemy przypomnieć, że ważne jest regularne badanie się, ale również noszenie idealnie dobranej bielizny. Nie wszędzie na świecie kobiety mogą sobie na to pozwolić. Dlatego też marka Change Lingerie, dbając o potrzeby wszystkich kobiet, postanowiła w tym roku dodatkowo zaangażować się charytatywnie w kampanię na ich rzecz. Tym razem wspiera te najbardziej potrzebujące – w Afryce.

A.K.: Skąd pomysł?

M.Z.: Marka CHANGE regularnie angażuje się w różnego rodzaju akcje prospołeczne, najczęściej te wspierające kobiety. Akcja organizowana jest także globalnie we wszystkich salonach marki Change Lingerie na świecie przy współpracy ze stowarzyszeniami Czerwonego Krzyża w poszczególnych krajach.

A.K.: Czy klientki do tej pory chętnie korzystały z akcji?

M.Z.: Klientki bardzo chętnie oddają swoje biustonosze, informują o akcji swoje przyjaciółki, siostry, mamy i wracają do salonów z kolejnymi znalezionymi w szafie biustonoszami. Te zaś, które nie mają możliwości wrócić do naszego salonu z biustonoszem hojnie wspierają skarbony PCK.

przekaz-biustonosz-na-cele-charytatywne2

Biustonosz na cele charytatywne

Comments

comments

288
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...