Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wybiera Tigers do współpracy
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wybiera Tigers do współpracy
Tigers rozpoczęło współpracę z Biurem Reklamy Wirtualnej Polski Media 1. lipca 2021 r. Umowa została zawarta na czas nieokreślony, a wybór agencji nastąpił w drodze konkursu ofert.
Zakres działań będzie obejmował tworzenie treści B2B w kanałach: Facebook oraz LinkedIn, kampanie reklamowe oraz kampanie lead generation.
Za obsługę klienta po stronie Tigers odpowiada Martyna Celuch, Team Leader i Senior Social Media Specialist, a za współpracę z agencją po stronie WP Biura Reklamy – Katarzyna Kamińska Dyrektor ds. komunikacji i promocji B2B oraz Anna Wapniarska-Fronczak, Project Manager.
– Współpraca z WP Media to doskonała okazja do sprawdzenia naszej elastyczności i zdolności do reagowania na aktualne, wymagające szybkiego zaadresowania tematy. To również ogromny potencjał do prowadzenia niestandardowych działań, gdyż obie strony myślą podobnie: chcą współtworzyć spójną i wyróżniającą się strategię komunikacji w social mediach – podkreśla Martyna Celuch.
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski Media zajmuje się projektowaniem kampanii, obsługą i sprzedażą powierzchni reklamowej. Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz
e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl, WP Magazyn.
Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Herbalife, Salad Story, DHL, mLeasing, Moliera2. W 2021 r. agencja przeszła całościowy rebranding (wcześniejsza nazwa – Social Tigers).
Comments
