Biuro Reklamy Polsat Media i sieć partnerska TalentMedia nawiązały strategiczną współpracę
Informacja Prasowa - 18.12.2017Biuro Reklamy Polsat Media i sieć partnerska TalentMedia nawiązały strategiczną współpracę
Polsat Media i wiodąca sieć partnerska TalentMedia, która zrzesza 74 kanały popularnych influencerów, nawiązały strategiczną współpracę. TalentMedia jako jedyny MCN w Polsce będzie odpowiedzialny za świadczenie usług branded content dla klientów Polsat Media. Zrzeszeni w sieci TalentMedia twórcy i ich treści będą częścią platformy Polsat Media AdTube, która powstała w kwietniu 2017 roku. Polsat Media będzie jednocześnie wyłącznym reprezentantem TalentMedia we współpracy z domami mediowymi.
Już od stycznia 2018 roku, w ramach partnerstwa dostępna będzie kompleksowa oferta produktów mediowych dla reklamodawców oparta o 74 kanały TalentMedia mające łącznie ponad 16.6 miliona subskrybentów i średniomiesięczny watchtime na poziomie 451 milionów minut. TalentMedia jest spółką zależną Mediacap S.A.
– Jest to dla nas niezwykle ważne i strategiczne partnerstwo, które daje nam nowe pole w zakresie promocji twórców i ich kanałów w ramach platformy Polsat Media AdTube. TalentMedia ma duże doświadczenie w kompleksowym przygotowaniu i prowadzeniu kampanii z udziałem influencerów. Do oferty Polsat Media AdTube wnosimy nie tylko know-how, ale też ogromne portfolio zrzeszonych w naszej sieci popularnych YouTuberów. Polsat Media współpracując z nami zyska możliwość tworzenia unikalnych i innowacyjnych produktów oraz szeroką ofertę online branded content najwyższej jakości – komentuje Krystian Botko, CEO agencji TalentMedia.
– Umowa z TalentMedia to istotny krok w rozwoju platformy Polsat Media AdTube. Dzięki wsparciu influencerów zrzeszonych w TalentMedia, Polsat Media będzie mogło zaoferować pełne spektrum usług branded content – dodał Stanisław Janowski, managing director Polsat Media. TalentMedia będzie jedynym MCN na platformie Polsat Media AdTube.