BITEME!concept

Jerzy Ciszewski - 23.12.2015
86

BITEME!concept to jeden z powodów, przez które w branży marketingowej powstał szum. Powstanie nowy sektor usług reklamowych?

Nie jest tajemnicą, że nowe agencje pojawiają się jak grzyby po deszczu i jeszcze szybciej znikają. Tutaj jednak nie mamy do czynienia tylko z powstaniem nowej firmy, ale i nowego sektora usług reklamowych.

W ostatnich latach branża gastronomiczna przeżywa prawdziwy renesans. Programy kulinarne, konkursy, blogi, vlogi, książki to prawdziwa machina, którą pewnych dwóch facetów postanowiło zagospodarować.

Kamil Prandota-Prandecki pracował dla takich firm jak: Unilever, Grupa Żywiec, Nestle, ale nie tylko. Agencje WT, McCann World Group, Change i Lowe Warsaw także stały się doskonałą podstawą do samodzielnych działań. To jednak nie wszystko. Wszystko to gruntuje solidne doświadczenie w gastronomii, ponieważ Kamil Prandota-Prandecki jest również właścicielem jednej z warszawskich knajp Meat Love, która specjalizuje się w kanapkach z autorskimi, wyjątkowymi przepisami na wspaniałe mięso.

Drugi członek teamu-Tomasz Uszyński, czyli dyrektor kreatywny także z branżą reklamową związany jest od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywał w McCann Worldgroup i Saatchi & Saatchi i również na koncie ma wiele projektów dla dużych firm.

Czym zatem może wyróżniać się agencja, która działa w tym sektorze? Oprócz tradycyjnych działań (BTL, ATL, B2B itd.) właściciele chcą postawić na opracowania książek, magazynów i samych przepisów, food pairing czy audyt innych obszarów gastronomicznych.

Czy taka działalność odniesie sukces? Na koncie agencji już pojawiły się projekty. Książęce i Kozel to jedne z nich. Konkurencja już powinna robić research, bo duet wnosi powiew innowacyjności. Specjalizowanie się w jednej, wąskiej dziedzinie może być w czasach kompleksowej obsługi klienta i wszystkowiedzących ekspertów dużym błędem. Z drugiej strony, jeśli ktoś jest mistrzem w swojej dziedzinie, nie może zostać niedoceniony.

Comments

comments

86
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...