Billboard-X rusza z kampanią informacyjną #BezpiecznyOutdoor
Reklama zewnętrzna to obecnie jedno z bardziej popularnych narzędzi komunikacji marketingowej. Szeroki wybór ofert, nośników, lokalizacji pozwala na zaplanowanie niemalże dowolnej kampanii o dowolnym zasięgu.
Z całkowitą pewnością można stwierdzić, że reklama zewnętrzna może, ba, musi być bezpieczna. Bezpieczeństwo i jakość idą w parze, pozytywnie wpływając na wizerunek reklamodawcy. Potargana na wietrze reklama, rusztowanie chylące się do ziemi czy połamany billboard działają bardzo negatywnie i mogą skutecznie zniechęcić potencjalnego klienta do skorzystania z oferty takiego reklamodawcy. Od kilku lat obserwujemy również w Polsce pogorszenie warunków pogodowych – mamy do czynienia z silniejszymi niż dawniej wiatrami, huraganami, trąbami powietrznymi czy intensywnymi burzami.
Firma Billboard-X postawiła sobie jeden cel: chce budować (i buduje!) najbezpieczniejsze reklamy w Polsce. Ta dewiza, w połączeniu z przytoczonymi powyżej argumentami stała się bodźcem do zorganizowania kampanii informacyjnej #BezpiecznyOutdoor, której efektem ma być zwiększenie bezpieczeństwa w branży reklamy zewnętrznej w Polsce.
Działania informacyjne ukierunkowane są zarówno na klientów końcowych, zamawiających swoje reklamy u różnych producentów jak i bezpośrednio do innych firm, które współtworzą przestrzeń reklamową w Polsce. – Naszym celem jest edukacja i komunikowanie zalet wynikających z budowania i inwestowania w konstrukcje reklamowe czy billboardy wysokiej jakości. Atestowana stal, obliczenia konstrukcyjne, odpowiednie obciążenie – to tylko najbardziej podstawowe elementy na które należy zwracać uwagę – mówi Dawid Stanisz, właściciel marki Billboard-X i koordynator akcji.