Big Picture wygrywa przetarg na obsługę PR marki Tubądzin

Informacja Prasowa - 11.05.2023
176

Agencja zajmie się opracowaniem oraz wdrożeniem nowej strategii PR marki, a także egzekucją działań komunikacyjnych.

Do grona stałych klientów agencji Big Picture dołącza Grupa Tubądzin – polski lider w produkcji płyt wielkoformatowych, który od 40 lat wyznacza trendy wzornicze w kraju i na świecie. Agencja zajmie się opracowaniem oraz wdrożeniem nowej strategii PR marki, a także egzekucją działań komunikacyjnych. Współpraca została zaplanowana na czas nieokreślony.

Big Picture jako partner posiadający szerokie doświadczenie w doradztwie strategicznym oraz komunikacji brand PR, zatroszczy się o każdy szczegół tej długofalowej współpracy. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie nowej strategii PR marki Tubądzin na polskim rynku oraz jej późniejszą egzekucję, m.in.: prowadzenie biura prasowego i kontakty z mediami, tworzenie i koordynację materiałów branded content, realizacje z influencerami, a także działania kreatywne w ramach, których najwyższej jakości płyty, wykonane z naturalnych i szlachetnych materiałów znajdą nietuzinkowe zastosowanie.

Tubądzin słynie z tego, że jako lider rynku, regularnie zaprasza do współpracy wybitnych twórców sztuki, architektury i kultury. Zaliczyć można do nich m.in. wieloletnich ambasadorów marki: Macieja Zienia i Dorotę Koziarę czy malarza i rzeźbiarza Wojciecha Siudmaka. Marka wspiera także talenty, m.in. organizując prestiżowy konkurs dla projektantów i architektów – Tubądzin Design Awards, a dodatkowo angażuje się w działania edukacyjne, społeczne i ekologiczne. Płytki Tubądzin powstają z surowców najwyższej jakości, a do ich zdobienia stosowane są bezpieczne dla zdrowia i przyrody barwniki.

Działania dla marki realizować będzie zespół kierowany przez Karolinę Pękalską, Head of Lifestyle Communications: Justyna Majka, PR Consultant oraz Zuzanna Oczko, Junior PR Consultant.

Comments

comments

176
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...