Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Garnier

Informacja Prasowa - 01.06.2023
264

Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color

Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Garnier

 Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – jeden z największych, globalnych graczy wśród marek kosmetycznych. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color. Wszystkie te obszary łączy Zielona Strategia pt. „Green Beauty”.

Garnier to globalna marka kosmetyków należąca do francuskiej Grupy L’Oréal, z ponad stuletnią historią. Oferuje skuteczne i innowacyjne produkty do pielęgnacji włosów oraz skóry, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. W portfolio Garnier znajdują się znane, lubiane marki: Fructis, Fructis Hair Food, Botanic Therapy, Bio, Hyaluronic Aloe, Płyny Micelarne Skin Naturals, Maski na tkaninie Skin Naturals, Czysta Skóra, Botanical, Olia, Color Naturals, Color Sensation, Hyaluronic Care, Action Control, Ambre Solaire oraz Body Superfood.

Marka Garnier słynie z połączenia hojności natury – owoców, nasion, roślin i kwiatów – z przynoszącą efekty pielęgnacją skóry oraz włosów. Od lat działa w imię piękna, z dbałością o dobro planety, a Zielone Zobowiązania Garnier, wyznaczają od lat kierunek podróży w stronę zrównoważonej, zielonej przyszłości. Marka działa kompleksowo w ramach odpowiedzialnego pozyskiwania surowców, ulepszenia biodegradowalności formuł, tworzenia opakowań z recyklingu i do recyklingu oraz pozyskiwania energii elektrycznej wykorzystywanej w zakładach przemysłowych z odnawialnych źródeł. Wszystkie produkty Garnier posiadają certyfikat Cruelty Free w ramach programu Leaping Bunny.

Comments

comments

264
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...