Big Picture wspiera komunikacyjnie działania marek Reckitt

Informacja Prasowa - 10.01.2022
86

Big Picture wspiera komunikacyjnie działania marek Reckitt

Big Picture wspiera komunikacyjnie działania marek Reckitt

Do grona klientów agencji dołączył Reckitt Benckiser, dywizja Health, stojącą za jednymi z najbardziej rozpoznawalnych i cieszących się zaufaniem marek z obszaru zdrowia i wellbeing na świecie takich jak Durex, Strepsils, Nurofen czy Nutramigen. Zespół Big Picture odpowiedzialny jest za wsparcie strategii komunikacji oraz pełną bieżącą obsługę PR, szczególnie w obszarze realizacji celów określonych
w agendzie zrównoważonego rozwoju.

Reckitt jest światowym liderem wśród firm z obszaru higieny, zdrowia i żywienia. Spółka jest obecna w ponad 60 krajach i zalicza się do elitarnego grona top 20 spółek na londyńskiej giełdzie. Reckitt jest firmą stojącą za jednymi z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek konsumenckich na świecie. Wśród nich są m.in: Durex, Nurofen, Strepsils, Gaviscon, Nutramigen, Enfamil, Mucinex, Dettol, Veet, Clearasil, Lysol, Harpic, Cillit Bang, Mortein, Finish, Vanish, Calgon, Woolite, Air Wick oraz wiele innych.  Misją firmy jest zapewnienie dostępu do najwyższej jakości higieny, dobrego samopoczucia i żywienia.

Firma Reckitt działa w Polsce od 1964 roku. W ramach nowej, komunikowanej globalnie w 2021 roku strategii wzmacnia obszar komunikacji marek i ich społecznie odpowiedzialnych działań. Działania komunikacyjne koordynuje Bożena Rutkowska, Public Affairs & External Relations Manager Reckitt Health.

Big Picture posiada szerokie doświadczenie w projektach, gdzie konieczne jest stworzenie architektury komunikacji oraz wytyczenie celów strategicznych. Portfolio dotychczasowych klientów korporacyjnych agencji obejmuje takie marki jak m.in. Coca Cola, Mondelez, InPost, Herbapol, Henkel, Polpharma czy Polpharma Biologics.

Reckitt Health wybrał Big Picture w wyniku przeprowadzonego przetargu. Firma poszerza tym samym portfolio klientów korporacyjnych agencji. W ramach tej współpracy Agencja prowadzi kompleksową obsługę działań komunikacyjnych zwłaszcza w obszarze zrównoważonego rozwoju, działań edukacyjnych i społecznych marek Reckitt, komunikację antykryzysową
a także prowadzenie regularnych działań mediowych. Strony współpracowały już ze sobą
w przeszłości w zakresie komunikacji produktowej oraz antykryzysowej.

Zespołem delegowanym do obsługi klienta zarządza Alicja Górka-Pruszczak, Corporate Director, a bieżące działania prowadzą Agata Kankowska oraz Aleksandra Grądzka.

Comments

comments

86
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...