Big Picture rozwija zespół komunikacji life-style

Informacja Prasowa - 09.08.2021
191

Big Picture rozwija zespół komunikacji life-style - Monika Roth obejmuje pozycję Senior Consultanta, awansują także Emilia Lakhwani oraz Katarzyna Sma

Big Picture rozwija zespół komunikacji life-style
– Monika Roth obejmuje pozycję Senior Consultanta,
awansują także Emilia Lakhwani oraz Katarzyna Smaga

 – Lato 2021 roku przyniosło Big Picture szereg nowych projektów, od spektakularnych 10-tych urodzin Charlotte po wygrany przetarg na stałą obsługę i launch kultowej marki Rituals. Stąd – stała rozbudowa zespołu o nowe osoby i towarzyszące jej awanse sprawdzonych managerów. Monika Roth, związana z agencją od 5 lat, obejmuje od sierpnia 2021 roku stanowisko Senior Consultanta – będzie nadal odpowiadać za spektakularne premiery i platformy wizerunkowe największych marek life-style. W zespole brand communications awansują także Katarzyna Smaga oraz Emilia Lakhwani, odpowiednio na pozycje PR Consultanta i Junior PR Consultanta.

Big Picture od początku istnienia specjalizuje się w doradztwie strategicznym i projektach specjalnych
dla tzw. „love brands” – ukochanych marek life-style, które w swoich branżach są symbolem najwyższej jakości, ale też kreatywności w komunikacji. Do grona Klientów agencji należą na przestrzeni ostatnich 5 lat m.in. tacy światowi giganci jak Panasonic, Coca-Cola, Costa Coffee, Durex, L’Oreal Polska, Bacardi-Martini, Finlandia, GO Sport, Super-Pharm, Nespresso, Herbapol, Salomon, ale także kultowe polskie marki, jak Nago, Elementy czy Allegro. Za komunikację tych marek odpowiada zespół life-style pod kierunkiem Kamili Kończak.

Lato 2021 roku przyniosło Big Picture szereg nowych projektów – od spektakularnych 10-tych urodzin Charlotte po wygrany przetarg na stałą obsługę i launch kultowej marki Rituals. Stąd – stała rozbudowa zespołu life-style
i towarzyszące jej awanse sprawdzonych managerów.

Na stanowisko Senior Consultanta awansuje związana z Big Picture od 5 lat Monika Roth. Monika, adeptka łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych, specjalizuje się w projektach kreatywnych, platformach wizerunkowych i spektakularnych launchach, a także w budowaniu kompleksowych programów media &influencer relations. Realizowała kampanie dla największych brandów, takich jak: Coca-Cola, Costa Coffee, Durex, marek z portfolio L’Oreal Polska, Bacardi-Martini, Finlandia, GO Sport, Super-Pharm, Pizza Hut, Nespresso, Herbapol, Salomon.

Do największych projektów realizowanych przez Monikę w ostatnim czasie należą:  Durex i kampania „Głośni
w łóżku”, launch Costa Coffee Home Edition czy produktu Finlandia Botanical, a także stałe współprace z Martini, L’Oreal Polska i GO Sport.

Stanowisko PR Consultanta obejmie od lipca Katarzyna Smaga, związana z Big Picture od ponad roku. Specjalnością Kasi jest branża beauty i fashion. Znajomość rynku i wyczucie do trendów przenosi zarówno na działania dla wielkich brandów (Super-Pharm, L’Oreal Professionnel, Salomon), jak i rodzimych marek – to ona jest częścią zespołu stojącego za PR-owymi sukcesami marek takich jak Charlotte, Nago, Elementy, Elektrownia Powiśle, Slow Glow.

Emilia Lakhwani z kolei awansuje na stanowisko Junior PR Consultanta. Emilia, w Big Picture od 2 lat, specjalizuje się w kreowaniu niestandardowych współprac z mediami. Wspierała realizację kampanii dla największych brandów, takich jak: Durex, Pizza Hut, Costa Coffee, Lubella, Kotlin. Długofalowo odpowiada za obsługę biura prasowego GO Sport, łącząc komunikacje life-style z korporacyjną.

Comments

comments

191
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...