Big Picture rozpoczyna współpracę z Polsko-Amerykańską Komisją Fulbrighta

Jerzy Ciszewski - 16.01.2019
152

Big Picture rozpoczyna współpracę z Polsko-Amerykańską Komisją Fulbrighta

Big Picture rozpoczyna współpracę z Polsko-Amerykańską Komisją Fulbrighta

 Big Picture, firma doradcza z obszaru PR & public affairs, rozpoczyna nowy rok strategiczną współpracą z Polsko-Amerykańską Komisją Fulbrighta, jedną z najbardziej prestiżowych instytucji przyznających międzynarodowe stypendia naukowe. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i prowadzenie długofalowej strategii komunikacji Komisji, w tym działań związanych z obchodzonym w tym roku 60-leciem istnienia Programu Fulbrighta w Polsce.

Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta to podmiot zarządzający Programem zainicjonowanym przez senatora J. Williama Fulbrighta, którego celem jest promowania pokojowych relacji i dialogu między USA i Polską poprzez wspieranie środowisk naukowych oraz propagowanie twórczego przywództwa, kształtowanie przyszłych społecznych liderów, polityków i doradców rządu. Polska była pierwszym krajem Europy Wschodniej, który dołączył do Programu Fulbrighta w 1959 r., Dziś Komisja prowadzi liczne działania komunikacyjne adresowane do liderów opinii, mediów, uczelni, instytucji i środowisk naukowych w Polsce i na świecie.

Do zadań Big Picture należeć będzie prowadzenie działań media relations, komunikacja wewnętrzna, public affairs oraz obsługa mediowa wydarzeń specjalnych. Obchody 60-lecia Programu Fulbrighta w Polsce zostaną oficjalnie zainagurowane konferencją TEDxFulbrightWarsaw, która odbędzie się 29 stycznia w Centrum Nauki Kopernik.

Nawiązanie współpracy z Komisją Fulbrighta jest kolejnym potwierdzeniem wysokich kompetencji Big Picture w specyficznym obszarze, jakim jest doradztwo dla instytucji publicznych i organizacji pozarządowych. Praca z Komisją Fulbrighta ma dla nas szczególny wymiar z kilku powodów. Po pierwsze: towarzysząca Komisji idea tworzenia platformy dla dialogu elit intelektualnych na świecie, poprzez budowanie wymiany wybitnych przedstawicieli środowisk akademickich, to sprawa fundamentalnie ważna w okresie tak dużych wyzwań międzynarodowych. Po drugie: to projekt sam w sobie bardzo ciekawy dla nas jako firmy, bo od początku do końca oparty jest na wierze w siłę i znaczenie dobrej komunikacji oraz zrozumienia.” – mówi Hanna Waśko, Managing Director w Big Picture.

Po stronie agencji za działania dla nowego klienta odpowiadać będzie Rafał Olak, Senior PR Consultant oraz Joanna Kulig, PR Consultant.

 

Comments

comments

152
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...