Big Picture rozpoczyna współpracę z Polsko-Amerykańską Komisją Fulbrighta
Jerzy Ciszewski - 16.01.2019Big Picture rozpoczyna współpracę z Polsko-Amerykańską Komisją Fulbrighta
Big Picture rozpoczyna współpracę z Polsko-Amerykańską Komisją Fulbrighta
Big Picture, firma doradcza z obszaru PR & public affairs, rozpoczyna nowy rok strategiczną współpracą z Polsko-Amerykańską Komisją Fulbrighta, jedną z najbardziej prestiżowych instytucji przyznających międzynarodowe stypendia naukowe. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i prowadzenie długofalowej strategii komunikacji Komisji, w tym działań związanych z obchodzonym w tym roku 60-leciem istnienia Programu Fulbrighta w Polsce.
Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta to podmiot zarządzający Programem zainicjonowanym przez senatora J. Williama Fulbrighta, którego celem jest promowania pokojowych relacji i dialogu między USA i Polską poprzez wspieranie środowisk naukowych oraz propagowanie twórczego przywództwa, kształtowanie przyszłych społecznych liderów, polityków i doradców rządu. Polska była pierwszym krajem Europy Wschodniej, który dołączył do Programu Fulbrighta w 1959 r., Dziś Komisja prowadzi liczne działania komunikacyjne adresowane do liderów opinii, mediów, uczelni, instytucji i środowisk naukowych w Polsce i na świecie.
Do zadań Big Picture należeć będzie prowadzenie działań media relations, komunikacja wewnętrzna, public affairs oraz obsługa mediowa wydarzeń specjalnych. Obchody 60-lecia Programu Fulbrighta w Polsce zostaną oficjalnie zainagurowane konferencją TEDxFulbrightWarsaw, która odbędzie się 29 stycznia w Centrum Nauki Kopernik.
„Nawiązanie współpracy z Komisją Fulbrighta jest kolejnym potwierdzeniem wysokich kompetencji Big Picture w specyficznym obszarze, jakim jest doradztwo dla instytucji publicznych i organizacji pozarządowych. Praca z Komisją Fulbrighta ma dla nas szczególny wymiar z kilku powodów. Po pierwsze: towarzysząca Komisji idea tworzenia platformy dla dialogu elit intelektualnych na świecie, poprzez budowanie wymiany wybitnych przedstawicieli środowisk akademickich, to sprawa fundamentalnie ważna w okresie tak dużych wyzwań międzynarodowych. Po drugie: to projekt sam w sobie bardzo ciekawy dla nas jako firmy, bo od początku do końca oparty jest na wierze w siłę i znaczenie dobrej komunikacji oraz zrozumienia.” – mówi Hanna Waśko, Managing Director w Big Picture.
Po stronie agencji za działania dla nowego klienta odpowiadać będzie Rafał Olak, Senior PR Consultant oraz Joanna Kulig, PR Consultant.