Big Picture rozpoczyna współpracę z BLAAR 

Informacja Prasowa - 10.03.2025
205

Współpraca została nawiązana na drodze rekomendacji.

BLAAR, polska marka modowa, projektująca ubrania dla kobiet niższego wzrostu, dołącza do grona klientów Big Picture. Agencja będzie odpowiadała za otwarcie pierwszego butiku stacjonarnego marki orazkompleksową obsługę PR-ową.

BLAAR to pionierska marka w Polsce, która w pełni odpowiada na potrzeby kobiet petite, oferując odzież skrojoną z myślą o proporcjach niskiej sylwetki. Dzięki precyzyjnemu dopasowaniu, marka eliminuje problem źle dobranych ubrań – za długich rękawów, zbyt szerokich ramion czy niewłaściwie rozmieszczonych zaszewek. BLAAR łączy miejską elegancję z funkcjonalnością, proponując ubrania, które podkreślają kobiecość i zapewniają komfort. Założycielka marki, Ida Gospodarczyk, postanowiła stworzyć modę, która nie tylko pasuje na kobiety do wzrostu 164 cm, ale również inspiruje do przełamywania stereotypów, tworząc społeczność #blaargirls. Wszystkie produkty BLAAR wykonane są z naturalnych tkanin, z dbałością o detale, zapewniają większy komfort i wygodę noszenia, jednocześnie będąc bardziej przyjazne dla środowiska.

Big Picture, posiadając szerokie doświadczenie w doradztwie strategicznym oraz komunikacji brand PR, pełnić będzie rolę partnera odpowiedzialnego za prowadzenie biura prasowego, media relacje czy realizację działań specjalnych, w tym otwarcie flagowego butiku.

Współpraca została nawiązana na drodze rekomendacji.

Comments

comments

205
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...