Big Picture poprowadzi komunikację PR Europejskiego

Informacja Prasowa - 15.10.2019
212

Big Picture poprowadzi komunikację PR Europejskiego

W drugiej połowie listopada Europejski, historyczny kompleks, mieszczący dotąd hotel, biura i restauracje, otworzy swoje podwoje jeszcze szerzej i zaprosi warszawiaków do nowych przestrzeni w części handlowej: Europejski Boutiques i HE Concept Store. W strefie butikowej miłośnicy wysmakowanych zakupów będą mogli znaleźć salony znanych luksusowych marek, HE Concept Store zaoferuje natomiast starannie wyselekcjonowane kolekcje, których twórcami są polscy artyści, designerzy i projektanci mody. Europejski wraca tym samym w pełni do swoich przedwojennych tradycji. Pod jednym dachem pomieści teraz cały wachlarz funkcji i usług, tworząc razem z butikami przy placu Piłsudskiego i ulicy Moliera luxury hubstolicy, najbardziej prestiżowy adres w Warszawie. Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, będzie odpowiedzialna za strategię i obsługę komunikacji kompleksu oraz otwarć nowych przestrzeni.

Współpraca została nawiązana w wyniku konkursu ofert, na okres kilku miesięcy. Po stronie Big Picture za komunikację Europejskiego i listopadowych otwarć jego handlowych przestrzeni własnych odpowiadać będzie zespół pod kierunkiem Anny Krzyżanowskiej i Kamili Kończak. Obie senior konsultantki mają wieloletnie doświadczenie w projektach dla marek luksusowych i life-style. Anna Krzyżanowska odpowiadała m.in. za komunikację wielu autorskich wydarzeń Grażyny Kulczyk
i Starego Browaru, jak Art And Fashion Forum, ale także za komunikację PR takich miejsc na mapie Warszawy jak Muzeum Polin (strategia otwarcia) czy Hala Gwardii. Kamila Kończak, od 8 lat związana z branżą fashion PR, a przed rozpoczęciem pracy w Big Picture z agencją Prêt-à-Porter PR, odpowiadała m.in. za wprowadzenie na polski rynek takich marek modowych jak COS, Victoria’s Secret, Tommy Hilfiger. Konsultuje także polskie marki, jak Nenukko, Rosa, Mako i LeBrand.

Europejski – prekursor od narodzin

Zlokalizowany między Krakowskim Przedmieściem a Placem Marszałka Józefa Piłsudskiego, Europejski od zawsze plasował się na mapie warszawskiego luksusu. Swoje siedziby miały w nim liczne zagraniczne poselstwa, firmy, galerie sztuki i pracownie artystów czy bank. Parter Europejskiego zajmowały eleganckie butiki, księgarnia, restauracja, skład win, salon fryzjerski, kwiaciarnia, salon motoryzacyjny marki FIAT. Dziś, ten jeden z najbardziej wytwornych budynków na mapie Warszawy, łączy tradycję klasycznych wnętrz z nową energią hotelu, fantastycznych restauracji, nowoczesnych biur i niebawem – butików znamienitych marek. Od otwarcia w 1857 r. Europejski zajmuje kluczowe miejsce na prestiżowym szlaku miasta, stając się na powrót naturalnym centrum życia towarzyskiego i prekursorem światowych trendów.

Europejski Boutiques – zaczarowane witryny

Już niebawem legendarne witryny Europejskiego rozbłysną na nowo. W drugiej połowie listopada Europejski powróci do swoich handlowych tradycji, otwierając Europejski Boutiques, przestrzeń, w której będą mieścić się luksusowe butiki. Pojawią się także długo wyczekiwane, a nieobecne dotąd w Polsce marki, jak m.in. Brunello Cucinelli, Hermès, a ponadto W.KRUK Rolex.

– „Europejski, la grande dame de Varsovie, wielka dama tego miasta, to dla mnie ikona Warszawy. Tej jesieni Europejski w pełni rozwinie skrzydła – po niespełna półtora roku od otwarcia hotelu, po sukcesie przestrzeni barowych i restauracyjnych oraz naszej kultowej cukierni, a także po udostępnieniu przestrzeni biurowych, idziemy o krok dalej. Już niebawem z dumą oddamy do dyspozycji warszawiaków oraz licznych gości, przestrzeń handlową, Europejski Boutiques. Wyboru marek, które będą tu gościć ze swoimi butikami, a także selekcji do naszego autorskiego HE Concept Store, dokonywaliśmy długo. Tworząc tę przestrzeń otwieramy nowy rozdział w historii budynku, miejsca i miasta, nawiązując do czasów, kiedy w Europejskim królowała moda, a ówczesne damy na kultowych balach prezentowały tutaj swoje najpiękniejsze kreacje” – mówi Julien Barbotin-Larrieu, Prezes Zarządu H.E.S.A.

 

HE Concept Store autorska selekcja marek

W Europejski Boutiques rozpocznie też swoją działalność autorski butik, HE Concept Store. Klimatyczne miejsce, które ma być nie tylko strefą zakupów, lecz także przestrzenią, do której warto zajrzeć na wystawę, koncert, degustację lub spotkać się z przyjaciółmi. HE Concept Store zajmie obszar 330mi będzie jedyną autorską przestrzenią w Warszawie, w której przeważającą część asortymentu wykonali czołowi polscy artyści, projektanci mody i rzemieślnicy.Każdy z produktów został zaprojektowany z myślą o HE Concept Store i będzie dostępny tylko w nim.

W HE Concept Store będzie można kupić ubraniai akcesoria zaprojektowane przez grono uznanych projektantów, m.in. Bohoboco, Rodrigo De La Garza, La Manii, Violi Piekut, Dawida Wolińskiego oraz Macieja Zienia. Nie zabraknie biżuterii, m.in. Berries & Co, Beller czy Mokobelle. Znajdziemy tu też akcesoria marki Kaaskas, kolekcje torebek Hollie Warsaw, Mandel oraz Molehill. Wśród ceramiki i innych niebanalnych dodatków do wnętrz dostaniemy ręcznie robioną porcelanę Dominiki Dondé-Antepowicz, przedmioty wykonane techniką majolikową z nieborowskiej manufaktury Majolika Nieborów oraz plakaty wybrane przez Włodka Orła, jednego z największych kolekcjonerów polskiego plakatu na świecie. Oferta HE Concept Store obejmie ponadto designerskie gadżety podróżne, technologiczne i do domu, które zostały osobiście wyszukane i sprowadzone z Francji przez twórców miejsca. W nowopowstałym butiku będą dostępne różnorodne gatunki win oraz książki–albumy o sztuce, architekturze, historii i Warszawie. W planach HE Concept Store są także spotkania z artystami współpracującymi z miejscem, wystawy, koncerty i degustacje.

Comments

comments

212
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...