Big Picture odpowiada za działania komunikacyjne wokół największego festiwalu ofert w Polsce – Allegro Smart!Week.

Jerzy Ciszewski - 28.09.2020
281

Big Picture odpowiada za działania komunikacyjne wokół największego festiwalu ofert w Polsce – Allegro Smart!Week.

Big Picture odpowiada za działania komunikacyjne wokół największego festiwalu ofert w Polsce – Allegro Smart!Week.

Allegro po raz kolejny zdecydowało się powierzyć działania komunikacyjne agencji Big Picture. Od lipca agencja odpowiada za kompleksową strategię PR, w tym realizację działań z zakresu media i influencer relations w ramach wsparcia drugiej edycji festiwalu promocji Allegro Smart! Week.

W dniach 28.09. – 4.10. odbywa się największy festiwal zakupów: Allegro Smart! Week skierowany do posiadaczy usługi Allegro Smart!. Ten wyjątkowy program lojalnościowy już od dwóch lat pozwala cieszyć się darmowymi dostawami do paczkomatów i punktów odbioru, a od roku również bezpłatnym kurierem. Dzięki wspomnianej usłudze Polacy oszczędzili już ponad 1 miliard złotych. Ale to nie wszystko! Najbliższy tydzień promocji to kolejna okazja do oszczędzania! W czasie Allegro Smart! Week konsumenci będą mogli wybierać spośród milionów produktów w promocyjnych cenach.

Współpraca Big Picture i Allegro rozpoczęła się w lipcu i ma charakter długofalowy. Obejmuje m.in. przygotowanie koncepcji strategicznej w zakresie komunikacji z mediami oraz influencer marketingu. Do zadań agencji należy m.in.: koordynacja działań egzekucyjnych, w tym aktywne prowadzenie biura prasowego oraz kreacja materiałów contentowych. W ramach promocji Allegro Smart! Week do współpracy przy kampanii zostali zaproszeni najwięksi celebryci i influencerzy, m.in. Maffashion, Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan, którzy będą promować festiwal promocji na Instagramie oraz TikToku. Big Picture zajmie się kompleksową obsługą tych działań.

Za koordynację działań po stronie agencji Big Picture odpowiada zespół kierowany przez Kamilę Kończak – Karolina Pękalska, Marta Kłys, Agnieszka Anikin.

 

Comments

comments

281
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...