Big Picture dla Maspex przy najnowszej kampanii marki Kotlin

Informacja Prasowa - 06.06.2019
45

Big Picture dla Maspex przy najnowszej kampanii marki Kotlin

Marka Kotlin zdecydowała się powierzyć działania komunikacyjne przy najnowszej kampanii pod hasłem „Nikt tak nie podchodzi do ketchupu” agencji Big Picture.

W ramach współpracy, agencja odpowiedzialna jest za koordynację całościowej strategii PR, w tym za realizację działań z zakresu media i influencer relations.

Kotlin to jedna z topowych marek ketchupowych w Polsce, należąca do firmy Maspex. Wyróżnia ją charakterystyczna komunikacja pełna lekkiego i wysmakowanego humoru oraz produkty najwyżej jakości, które są doceniane przez konsumentów. Marka może pochwalić się tym, że została uznana Smakiem nr w Polsce[1].

Celem nowej platformy komunikacyjnej, promowanej hasłem „Nikt tak nie podchodzi do ketchupu”, jest zwrócenie uwagi na wyjątkowe podejście Kotlina do pomidorów i procesu produkcji. Kampania wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu grillowego pod koniec kwietnia.

Aktualne działania PR obejmują przygotowanie koncepcji strategicznej w zakresie komunikacji z mediami oraz influencerami, w tym koordynację działań egzekucyjnych. Do współpracy przy kampanii zaproszeni zostali wybrani blogerzy, odpowiadający grupie docelowej marki oraz stworzono materiały contentowe, ukierunkowane na kontekst sezonu grillowego.

Koordynacją działań po stronie agencji Big Picture zajmuje się Karolina Pękalska, PR Consultant, która na co dzień w agencyjnym teamie lifestyle odpowiada m.in. za kluczowe projeky FMCG.

Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu i obejmuje działanie projektowe.

[1]Test produktu typu blind, zrealizowany wśród 807 konsumentów ketchupu w wieku 18-55 lat. Badanie przeprowadzono 01.2017 w miastach: Gdańsk, Toruń, Kielce, Lublin, Warszawa, Łódź, Poznań, Jasło. W badaniu testowano cztery najpopularniejsze marki ketchupów z wyłączeniem marek własnych sieci sklepów dyskontowych. Więcej na www.ketchupy.pl

 

Comments

comments

45
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...