Big-Active z nową kampanią herbat zielonych
Big-Active z nową kampanią herbat zielonych
W debiutującym z początkiem października spocie reklamowym marka Big-Active zaprasza konsumentów do odkrywania nowego wymiaru przyjemności. Kampania promocyjna herbat zielonych potrwa do połowy listopada w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VoD i na youtube.
Herbaty zielone marki Big-Active to wyjątkowe kompozycje dużych liści herbaty z egzotycznymi owocami i barwnymi płatkami kwiatów, które tworzą wyraziste i nieoczywiste połączenia smakowe. To właśnie intrygujący smak i aromat herbat zielonych marki, wyróżniający markę na rynku, sprawia, że konsumenci sięgają po jej produkty.
I to właśnie te cechy stały się pretekstem do stworzenia nowego spotu reklamowego. Zrealizowana w tym roku reklama to świeże spojrzenie na markę i zaproszenie konsumenta do jej świata, w którym każda filiżanka naparu to źródło wielowymiarowej przyjemności. Dzięki niestandardowemu ukazaniu w nim zielonej herbaty powstał film przypominający o nowoczesnym i innowacyjnym charakterze Big-Active, w którym filiżanka herbaty zielonej sprawia, że codzienność zmienia się w moment pełen przyjemności.
Nasza nowa reklama to pierwszy tak odważny spot w historii marki. Konsumenci zobaczą w nim coś więcej niż sam produkt. Zależało nam na odwołaniu się do emocji i przyjemności, która wiąże się z naszymi herbatami zielonymi. Chcieliśmy przekazać konsumentom, że zielona herbata może pobudzić zmysły i przenieść nas do świata pełnego kolorów, aromatów i smaków. W ten sposób powstał film wpisujący się w trendy komunikacyjne, bardzo zmysłowy, kobiecy, dynamiczny i pełen magii. Nasz nowy spot doskonale oddaje charakter marki i naszych konsumentów: świadomych, poszukujących nowych doznań i przywiązujących wagę do wysokiej jakości produktów. – mówi Marzena Walczak, brand manager Big-Active, odpowiedzialna za wszystkie działania marki.
Za kreację spotu odpowiada agencja Mullenlowe. Produkcją zajął się dom produkcyjny WatchOut Studio. Reżyserię powierzono Martynie Iwańskiej, a zakup mediów domowi mediowemu MediaCom.
Nowa reklama to także okazja do zaprezentowania efektu niedawnej metamorfozy opakowań herbat zielonych w wariancie ekspresowym. Dla wygodniejszego zaparzania, do biodegradowalnej torebki z suszem dodano sznureczek z zawieszką, a całość zamknięto w oddzielnych kopertkach, dzięki czemu herbata dłużej zachowuje smak i aromat. Zmianie uległy także opakowania herbat: ich projekt wzbogacono m. in. o oznaczenia ułatwiające segregację odpadów.