Big-Active prezentuje nową kampanię herbat zielonych z mieszankami egzotycznych owoców

Informacja Prasowa - 17.10.2017
258

Big-Active prezentuje nową kampanię herbat zielonych z mieszankami egzotycznych owoców

Marka Big-Active wystartowała z nową kampanią reklamową herbat zielonych. Spot emitowany jest w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych takich jak Telewizja Polska, TVN i Polsat oraz w Internecie. Za przygotowanie oraz nadzór produkcyjny nad kampanią odpowiadała agencja Change/Serviceplan. Zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom.

Herbaty zielone marki Big-Active to wyjątkowe połączenie najwyższej jakości składników, nieoczywistych połączeń smakowych i różnorodności. W ofercie marki znajdziemy bogate kompozycje egzotycznych owoców i barwnych płatków kwiatów, które nadają im niepowtarzalny smak. Herbaty zielone marki Big-Active są też bogate w benefity.

Zwyczajowo zielona herbata jest spożywana w chwilach relaksu, a nie musi tak być. Celem kampanii jest zachęcanie konsumentów do tego, by zielona herbata towarzyszyła im w różnych sytuacjach w ciągu dnia. Spot został stworzony tak, by ukazywał dzień z życia aktywnej kobiety, której bez względu na to, czy jest w domu czy poza nim, nieodłącznie towarzyszy smakowita zielona herbata marki Big-Active.

Marka Big-Active po raz pierwszy zaprezentowała pełnowymiarowy spot dotyczący herbat zielonych. Na potrzeby kampanii przygotowane zostały dwie jego wersje – krótsza, 15-sekundowa, emitowana jest od 16 października w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych takich jak Telewizja Polska, TVN i Polsat. Dłuższa, 22-sekundowa wersja dostępna jest w Internecie, min. w TVN Player i TVP VoD oraz na portalach Onet.pl, WP.pl, Interia.pl.

Za przygotowanie oraz nadzór produkcyjny nad kampanią odpowiadała agencja Change/Serviceplan. Spot został wyreżyserowany przez Annę Maliszewską, a produkcja była po stronie studio OTO Film, Mniam TV, OrkaFilm. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.

Comments

comments

258
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...