Biedronka nawiązuje współpracę z Landingi
Biedronka nawiązuje współpracę z Landingi
Do grona klientów Landingi, martechu tworzącego landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, dołącza Biedronka. Największa sieć sklepów detalicznych w Polsce będzie wykorzystywać landing page builder Landingi – edytor do tworzenia stron docelowych i pop-upów.
Nawiązana współpraca to rezultat efektywnie zakończonych projektów pilotażowych, które z Landingi Biedronka przeprowadziła w 2021 r. Zespołowi digital nowego klienta martechu zależało przede wszystkim na optymalizacji procesu tworzenia stron docelowych, skróceniu ścieżki i czasu ich publikacji pod adresami docelowymi oraz przystępnej edycji i możliwości wprowadzania zmian w czasie rzeczywistym.
– Biedronka postawiła na nasze rozwiązanie przede wszystkim z uwagi na czas, w jakim w edytorze można zbudować stronę docelową zupełnie od zera. Dodatkowo zespół klienta docenił szeroki dostęp do funkcji wspierających optymalizację konwersji, takich jak testy A/B/x czy pop-upy wykorzystujące konteksty behawioralne, oraz łatwe zarządzanie samą stroną – mówi Robert Skowron, Chief Business Development Officer w Landingi, odpowiadający za opiekę nad kluczowymi klientami i koordynację działań zespołu usługowego, i dodaje: – Wartość dodaną stanowił także łatwy dostęp do naszego zespołu graficznego, który mając na uwadze krótkie deadline’y, może zbudować stronę i osadzić ją w domenie klienta nawet w ciągu jednego dnia roboczego. Nie ukrywam, że klienci często szukają tak sprawnie działającego partnera, a umiejętność szybkich reakcji jest częstym kryterium jego wyboru.
Model działania Landingi to optymalne połączenie oferty produktowej z usługową. Z jednej strony klienci firmy mogą korzystać z platformy do samodzielnego budowania landing page’y, tj. bez udziału agencji i software house’u, z drugiej – do ich dyspozycji pozostaje zespół usługowy, który zapewnia dodatkowe wsparcie na życzenie. To właśnie z takiego połączenia zasobów, dostępnych w jednym miejscu, korzysta największa sieć dyskontów w Polsce.
– Platforma Landingi pozwala na ekspresową budowę landing page’y wspierających nasze liczne i często zmieniające się kampanie oraz stale rosnący asortyment Biedronki. Doceniamy niezwykle zaangażowany zespół oraz możliwości technologiczne samej platformy – mówi Tomasz Pietrowski, Digital Marketing Manager w Jeronimo Martins Polska, będący jedną z osób odpowiedzialnych za współpracę z Landingi.
Strony zbudowane w edytorze Landingi, dzięki którym klienci sieci mogą pozyskać informacje o ofercie produktowej i promocjach sieci handlowej, są już widoczne w domenie biedronka.pl:
- https://www.biedronka.pl/nutri-score/
- https://www.biedronka.pl/govege/
- https://www.biedronka.pl/femina/
- https://www.biedronka.pl/wosp/
Biedronka, po Crédit Agricole, TVN Player, Canal+ oraz OLX, to kolejna duża marka, która dołącza do portfolio Landingi.