„Bez cienia wątpliwości” – Wilfredo Leon w nowej kampanii Galeco

Informacja Prasowa - 03.02.2021
264

„Bez cienia wątpliwości” – Wilfredo Leon w nowej kampanii Galeco

„Bez cienia wątpliwości” – Wilfredo Leon w nowej kampanii Galeco

Połączyły ich wspólne wartości, takie jak determinacja w dążeniu do celu, gra fair play oraz rodzina. Od rozpoczęcia współpracy polskiego producenta systemów rynnowych ze światowej sławy sportowcem minął już rok. Po udanym pierwszym secie przychodzi pora na umocnienie wyniku.

Sponsoring sportowy jest formą marketingu cieszącą się rosnącym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców. Choć Galeco od lat angażowała się w działania wspierające lokalne kluby, to wybór oficjalnego ambasadora marki i rozpoczęcie współpracy z Wilfredo Leonem, uznaje się za jedno z najważniejszych wydarzeń w ponad 20-letniej historii firmy.

W ramach trzyletniego kontraktu filar polskiej drużyny i jeden z najwybitniejszych siatkarzy na świecie pojawi się w serii kampanii wizerunkowych. Ubiegłoroczna pod hasłem „Gramy razem” spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem zarówno wśród klientów, jak i przedstawicieli branży dekarskiej. Sportowca mogliśmy podziwiać na billboardach, w reklamach prasowych i internetowych oraz wszelkich materiałach firmowych.

Zawodnik Polskiej Reprezentacji w piłce siatkowej mężczyzn odwiedził też podkrakowską siedzibę oraz fabrykę Galeco, a spotkanie było okazją do jeszcze lepszego poznania się i zacieśnienia wzajemnych relacji. 2021 rok otwiera nowy rozdział kampanii – tym razem zatytułowany „Bez cienia wątpliwości”. – Akcja wystartuje w najbliższych dniach i obejmie swoim zasięgiem prasę, Internet, radio oraz reklamy zewnętrzne. Liczymy, że sytuacja pandemiczna wkrótce się poprawi i możliwe będzie organizowanie wydarzeń sportowych z udziałem publiczności. Planujemy bowiem serię konkursów w mediach społecznościowych, w których do wygrania będą gadżety z autografem Wilfredo Leona, wejściówki na mecze polskiej drużyny czy nawet osobiste spotkania z ambasadorem naszej marki – mówi Anna Góral, Specjalista ds. marketingu Galeco.

Comments

comments

264
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...